Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:542752
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Mobilo telefonu nozari es sadalīju 2 stratēģiskajās grupās. Galvenais aspekts man bija tirgus daļa un pēc tam es skatījos arī cenu, sortimentu, klientus.

Pēc manām domām pirmajā stratēģiskajā grupā ir: Nokia, Benq-Siemens,Sony Ericsson un Samsung.

Nokia notur savas pozīcijas tāpēc, ka kompānijas telefoni laika gaitā ir spējuši pierādīt, ka ir pietiekami stabili darbā, zonas uztveršana praktiski vienmēr ir normā, telefona sistēma +/- ir ātrdarbīga (izņemot 6210), par tehniskiem defektiem pēdējo reizi gāja runa, kad vienai 3310 partijai bija brāķa displeji, kuri tika nomainīti. Viens no galvenajiem iemesliem kāpēc Nokia sākotnēja ieņēma līdera pozīcijas Latvijā ir nevēlēšanās lietot telefonus, kuros nav iebūvēta latviešu valodas, savukārt Nokia praktiski visos modeļos jau sākotnēji ir latviešu valoda un tautai tas ļoti patīk.

Kompānijai Nokia mobilo telefonu ražošana ir viens no galvenajiem, ja ne pats galvenais ienākumu avots un attiecīga ir arī pieeja šim biznesam – plašas marketinga programmas, daudz un dažādi telefoni.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register