Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:597446
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    3
1.1.  Uzņēmuma apraksts, darbības joma un atrašanās vieta    3
1.2.  Vispārējs nozares attīstības Latvijā raksturojums    4
1.3.  Uzņēmējdarbības forma un pamatkapitāla lielums    5
2.  Organizācijas ārējā vide    5
2.1.1.  Organizāciju tieši ietekmējošā ārējā vide    5
2.1.2.  Organizāciju netieši ietekmējošā ārējā vide    7
3.  Organizācijas mērķu noteikšana    8
3.1.  Uzņēmuma misija    8
3.2.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi    8
3.3.  Uzņēmuma taktiskie mērķi    8
3.4.  Uzņēmuma operatīvie mērķi    8
4.  Uzņēmuma stratēģija    9
5.  Uzņēmuma struktūra    11
6.  Lēmumu pieņemšana    14
7.  Darbinieku motivēšanas politika    15
7.1.  Iekšējā atmosfēra uzņēmumā    15
7.2.  Personāla kvalifikācijas celšanas iespējas    16
7.3.  Darba samaksas sistēmas formas un tās lielumu ietekmējošie faktori    16
8.  Uzņēmuma kontroles sistēma    17
8.1.  Iekšējās kontroles sistēma uzņēmumā    17
8.2.  Kvalitātes novērtēšanas sistēma uzņēmumā    17
9.  Uzņēmuma kultūra    17
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

1.1.Uzņēmuma apraksts, darbības joma un atrašanās vieta
Veselības un relaksācijas centrs “Relax” darbosies divās savstarpēji saistītās jomās. Tās būs skaistumkopšana (solārijs, pīrsings, auss ļipiņas caurduršana, vaksācija), veselības veicināšana (trenažieru zāle, vibromasāža).
Uzņēmums pēc savas pamatdarbības raksturojumiem pieder komercdarbības klasifikācijas nozarei „Pārējie sociālie, komunālie un individuālie pakalpojumi”, precīzāk, tās apakšnozarei „Sports”, un nodarbojas ar sporta, atpūtas, kā arī relaksācijas un veselības konsultāciju pakalpojumu sniegšanu. Šai komercdarbības nozarei mūsdienās ir liels izaugsmes potenciāls. Šajā nozarē aizvien veidojas jauni un progresīvi uzņēmumi, tāpēc uzņēmumam jārēķinās ne tikai ar pastāvošajiem, bet arī ar nākotnē paredzamajiem konkurentiem. Lai nodrošinātu vietu šajā tirgū, tika veikta tirgus un konkurences izpēte un analīze, kā arī izstrādāta mārketinga stratēģija un noteiktas efektīvākās mērķa tirgus iekarošanas metodes.
Uzņēmums atradīsies Saldus pilsētā, Latvijā.
Veselības un relaksācijas centrs “Relax” piedāvās šādus pakalpojumus:
trenažieru zāle
vibromasāža
solārijs
vaksācija
pīrsings
tetovējumi
ausu ļipiņu caurduršana.
stilista pakalpojumi
Nākotnē, veiksmīgas uzņēmējdarbības gadījumā:
astrologa pakalpojumi, veidojot personīgos horoskopus
tirdzniecības vieta, kur varēs iegādāties profesionālo kosmētiku
kafejnīca
Piedāvāto pakalpojumu sortiments uzņēmuma darbības laikā var mainīties atkarībā no klientu vēlmēm un pieprasījuma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register