Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671234
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

13. Ja ir zema efektivitāte, tad vajag to stimulēt un dot par to atalgojumu un nesodīt, bet ja nav palielinājies – sodīt un ignorēt viņus.
14..Komanda:Grupas dalībniekiem ir savstarpēji papildinošas zināšanas, prasmes un iemaņas. Ir saskaņoti kopēji mērķi un izstrādātas kopējā darba metodes. Grupa: Grupas darba pamatā individuālais darbs.Mijiedarbībai gadījuma raksturs.
Grupas attīstības posmi: 1.Izveidošanās stadija 2. Iepazīšanās stadija(kritiskais posms) 3.Normēšanas stadija 4.Darba izpildesstadija (komandas darbs) 5.Jauni uzdevumi vai grupas izformēšana Kopējā darba efektivitāti sekmē:mērķu skaidrība;dalībnieki – skaits, profesionālā kompetence, noslogotība, īpašības un prasmes;kopīgi pieņemts lēmums par uzdevumu izpildi – kopēja pieeja; savstarpēji papildinošas prasmes (lomu sadalījums);informāciija par grupas darba rezultātiem
15.Korporatīvā līmeņa stratēģijas-Ierobežots pieaugums vai attīstība, nerentablo;posmu likvidēšana vai papildus virzienu apgūšana, ;pašu spēkiem vai sadarbībā ar citām organizācijām utt.
Biznesa līmeņa stratēģijas –Zemu izmaksu stratēģija;Diferencēšanas stratēģija Fokusēšanas stratēģija utt.
Funkcionālā līmeņa stratēģijas-Kā attīstīt funkcionālās jomas – mārketinga stratēģija,
personāla stratēģija, finanšu stratēģija utt.
16. Stratēģiskā plānošana ir dzīvotspējīgu savienojumu starp organizācijas ilgtermiņa mērķiem, resursiem un vides apstākļiem veidošana ar noteiktām metodēm. St.pl. ir orientēta uz nākotni. St.pl.galv.posmi:1)Org-jas misijas definēšana;2)Org-jas mērķu noteikšana;3) Ārējās vides analīze jāveic pēc divu faktoru analīzes: - ārējās izdevības,- ārējie draudi.;4)Org-jas iekšējo stipro un vājo vietu noteikšana jāveic pēc divu faktoru grupām: - iekšējais spēks, - iekšējais vājums. Analīze balstās uz sekojošiem datiem org.cilvēku resursi, materiālu res., finansu res., informācijas res., pozīcija tirgū ;5)Stratēģisko alternatīvu izpēte un analīze veic ar SVID matricu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register