Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:740897
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitāte    4
1.1.  Kvalitāte kā vadības kategorija    5
1.2.  Kvalitātes vērtēšana    7
1.3.  8D metode    8
1.4.  Kvalitātes kontrole    10
1.4.1.  Kvalitātes vadības sistēmas    10
2.  Sociālā atbildība    14
2.1.  Korporatīvā sociālā atbildība pasaulē un Latvijā    15
2.2.  Vides spiediens uz uzņēmējdarbību    18
2.3.  Sociālā atbildība ISO 26000 standartos    23
3.  Integrējot kvalitāti un sociālo atbildību    25
3.1.  Kvalitātes vadības modeļi    27
3.1.1.  Eiropas Kvalitātes fonda izcilības modelis- EFQM    27
3.1.2.  Deminga balva    29
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmums, kas darbojas tirgus apstākļos, orientējas uz patērētāju prasību un vēlmju apmierināšanu. Tātad kvalitāti nosaka patērētājs. Prasības pret kvalitāti var būt noteiktas arī likumos, normatīvajos dokumentos un standartos.
2. Kvalitāte aptver visu uzņēmumu gan no augšas uz leju (vadības un darbinieku darba kvalitāte), gan arī visā produkta izstrādes- ražošanas- noieta- lietošanas ciklā.
3. Kvalitāte ir atkarīga no lietotās tehnoloģijas, to īsteno ar atbilstošu metožu un instrumentu palīdzību.
4. Produkcijas kvalitātes paaugstināšana ir darbietilpīgs process, jo tas aptver visas uzņēmuma darbības funkcijas- no ar materiāli tehniskās sagādes līdz produkcijas noietam. Un beigu beigās tā pat ietekmē tādu makroekonomikas rādītāju kā sabiedrības dzīves kvalitāte.
5. Jauni brīvprātīgās pārvaldības un atskaitīšanās standarti, piemēram, AA 1000, Globālā atskaitīšanās iniciatīva, FTSE4Good un ISO 14001 palielina spiedienu uz nepieciešamību pēc lielāka caurspīdīguma, labāk integrētu iekšējo jautājumu vadības kontroles un plašākas iesaistīšanās korporatīvajā pārvaldībā. Tādējādi kvalitāte sāk pārklāties ar korporatīvo atbildību, viena otru papildinot un veicinot.
6. Sociālās atbildības un kvalitātes saistība ir ļoti cieša. To pierāda tas, ka ir izveidoti standarti, kas attiecas gan uz sociālo atbildību, gan kvalitāti, iezīmējot robežas un noteikumus, kas nepieciešami, lai veidotu savu uzņēmumu sociāli atbildīgu un ar kvalitātes vadību pēc oficiāliem standartiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1376738
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register