Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743264
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  anotācija    2
  Satura rādītājs    4
  tabulu saraksts    5
  attēlu saraksts    7
  ievads    9
1.  vadīšanas funkciju raksturojums    11
1.1.  Vadīšanas funkciju būtība    11
1.2.  Plānošana kā vadības funkcija    16
1.3.  Organizēšana kā vadības funkcija    20
1.4.  Koordinēšana kā vadības funkcija    22
1.5.  Motivēšana kā vadības funkcija    23
1.6.  Kontrole kā vadības funkcija    27
2.  Jelgavas spīdolas ģimnāzijas juridiskais statuss    32
3.  Jelgavas spīdolas ģimnāzijas darbības analīze    38
3.1.  Skolas vēsture un vispārējais raksturojums    38
3.2.  Skolas darba plānošana    47
3.3.  Skolas darba organizēšana    49
3.4.  Skolas darba koordinēšana    67
3.5.  Skolas darba motivēšana    71
3.6.  Skolas darba kontrole    85
3.7.  Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas SVID analīze    90
  secinājumi    94
  priekšlikumi    95
  izmantotā literatūra    96
  pielikumi    98
Extract

Mūsdienu pasaulē pastāv ļoti daudz dažādu organizāciju: uzņēmumi, akciju sabiedrības vai sabiedrības ar ierobežotu atbildību, valsts iestādes, nevalstiskās organizācijas, veselības aprūpes iestādes, izglītības iestādes, u.c. Visas šīs organizācijas atšķiras viena no otras, bet tajās visās darbojas noteiktas cilvēku grupas, kas mērķtiecīgi sadarbojas kopēju mērķu sasniegšanai. Līdz ar to, lai mērķi tiktu sasniegti, organizācijas ir jāpārvalda. Pastāv noteiktu darbību komplekss, ieskaitot plānošanu, organizēšanu, koordinēšanu, motivēšanu un kontroli, kas ir vērsts uz organizācijas darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai organizācijas mērķus sasniegtu ar augstāku efektivitāti. Šo darbību kompleksu var saukt arī par vadīšanu, kam pakārtotas attiecīgās vadīšanas funkcijas.
Pastāv daudz viedokļu un dalījumu par vadīšanas funkciju esamību organizācijās. Izmantojot vairāku literatūras avotu un autoru viedokļus par vadīšanas funkciju būtību, bakalaura darba autors savā darbā ir apkopojis un izanalizējis visu būtisko informāciju par galveno vadīšanas sastāvdaļu – vadīšanas funkcijām organizācijā. Autors savā darbā vēlas noskaidrot vai tradicionālās vadīšanas funkcijas var pielietot arī vispārējās vidējās izglītības iestādes darbībā.
Pētījuma problēma: Tradicionāli vadīšanas funkcijas tiek analizētas uzņēmumu līmenī, kuru galvenais mērķis ir peļņas gūšana, bet vai to pielietošana paaugstina darba efektivitāti arī bezpeļņas iestādē.
Darba mērķis ir noskaidrot un izanalizēt vai vadīšanas funkcijas paaugstina darba efektivitāti Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas darbībā.
Veiksmīgai mērķa sasniegšanai, autors ir izvirzījis darba uzdevumus:
apkopot pieejamo informāciju un iepazīt vadīšanas funkciju teorētiskos aspektus,
izanalizēt Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas darbību reglamentējošo likumdošanu,
iepazīties ar Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas vispārējo raksturojumu,
izanalizēt vadīšanas funkciju pielietojumu Jelgavas Spīdolas ģimnāzijā,
izdarīt secinājumus par vadīšanas funkciju pielietojumu Jelgavas Spīdolas ģimnāzijā,
izstrādāt priekšlikumus turpmākai Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas darbības uzlabošanai.

Pētījuma objekts: vadīšanas funkcijas Jelgavas Spīdolas ģimnāzijā.
Pētījuma priekšmets: vadīšanas funkcijas.
Pētījuma metodes:
monogrāfiskā metode,
abstrakti loģiskā metode,
grafiskā metode,
statistisko pētījumu metode.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register