Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807407
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  KOMUNIKĀCIJA ORGANIZĀCIJĀ    4
  KOMUNIKĀCIJAS NOZĪME UZŅĒMUMĀ    6
  Vadītāja loma komunikācijā    10
  Komunikatīvie procesi un tīkli    11
  Komunikāciju stils    13
  Komunikācijas problēmas un barjeras    14
  Efektīvā komunikācija un tās vadlīnijas    15
  Komunikācijas izmaksas    16
  RAKSTISKĀ KOMUNIKĀCIJA    16
  DIALOGS KĀ KOMNIKĀCIJAS ELEMENTS    17
  PĒTĪJUMS    18
  SECINĀJUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERĀTURA    25
Extract

SECINĀJUMI
Veicot, kopsavilkumu var secināt, ka komunikācija uzņēmumā un arī vispār ir ļoti sarežģīts process, kurā var piedalīties no diviem un pat vairākām dalībniekiem. Komunikācija ir tad, ja dalībnieki ir nonākuši līdz kopējam mērķim (komunikācija – „taisu par kopēju”).
Uzņēmums ir visai sarežģīts veidojums, lai tas veiksmīgi darbotos ir nepieciešami cilvēki un komunikācija to cilvēku starpā, lai tas sekmīgi funkcionētu (jo „Organizāciju cilvēku maize – informācija un komunikācija.”).
Darbā ir izskatīti arī tādi jēdzieni kā ziņa, kanāls, saņēmējs, informācijas loma, komunikatīvā ķēde u. c. Un cik svarīgi, ja visi šie posmi labi funkcionē, nerādot informācijas un komunikācijas trūkumu un nepilnības.
Autore ir pievērsusi uzmanību arī komunikācijas vadīšanas stilam, uzsverot pašu galveno, ko nepieciešams ievērot un darīt dotajā brīdī.
Cik svarīgi ievērot visus rakstītus un nerakstītus uzņēmuma noteikumus, sekot un ievērot tos, lai nerastos komunikāciju barjeras, cik svarīga loma ir vadītājam uzņēmuma darbā, cik svarīgi pievērst uzmanību katram darbiniekam, saprast un zināt, kā rīkoties, ja kaut kas nav tā kā vajadzētu būt.
Priekšlikumi Lai cik labi nebūtu viss uzskaitīts, noradīts, vienmēr gadīsies kaut kādi neparedzētie šķēršļi un kavēkļi, kas apgrūtinās darba procesu, lai gan ir iespējami šādu konfliktu risinājumi, diemžēl ne vienmēr visu izdosies nokārot kā grāmatā rakstīts, jo ir jāņem vērā katra cilvēka individualitāte un pašu cilvēcisko faktoru, lai atrisinātu konfliktu. Grāmatās dotās situācijas aprakstītas vispārīgā veidā izslēdzot kaut kādas individualitātes, specifiskus konflikta brīžus, kas nevar būt par risinājumu konfliktam, ja darbinieks dzer, vai viņam ir nomiris kāds tuvs radinieks, šādos gadījumos nedrīkst pielietot vienu un to pašu risinājuma veidu. Ir jārēķinās ar to, ka no konfliktiem pazemināsies pats darbs, darba kvalitāte, tāpēc, ja ir nojausma, ka uzņēmumā ir radusies problēma tā tūlīt ir jāmeklē, un tad kārtīgi izanalizēt to, un piedāvāt vairākus problēmas risinājuma veidus.


Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register