Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826781
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pirms tūkstošiem gadu
Ķīnas imperatora māla armija
Senā Ēģipte – “ Mirušo grāmata”
Mūsu ēras 11. gs. – zelta un sudraba izstrādajumu proves
Viduslaiki – amatniekiem kvalitāte kļūst par goda jautājumu
Industriālā revolūcija- amatnieku darbu aizstāj manufaktūras
Galvenās pārmaiņas ilgajā evolūcijas gaitā
No kvalitātes kā defektu trūkuma uz kvalitāti kā augstāku patērētāju apmierinātības līmeni;
No kvalitātes kontroles uz kvalitātes plānošanu;
No kvalitātes kā fiksētu prasību izpildes līdz kvalitātei kā ilgstošiem uzlabojumiem un tos veicinošām metodēm;
No kvalitātes kā dažu speciālistu uzdevuma līdz kvalitātei kā katra cilvēka pienākumam:uzņēmuma, organizācijas, cilvēka vērtība.
Attīstība
Pirmais pasaules karš – kvalitāte kļūst par ļoti aktuālu jautājumu
Otrais pasaules karš – amerikāņi uzsāk kuģu būvēšanu, aktuāla kļūst detaļu precizitāte un un atbilstība tehniskajām specifikācijām
1959. gads izveidots ASV kā Amerikas militārais standarts
Japānas panākumi veicina interesi par kvalitātes vadības jautājumiem rietumos
1979. gads – pirmais kvalitātes nodrošināšanas standarts civilām vajadzībām – BS 5750
1987. gada martā publicē 90 valstu pārstāvju izstrādātus pirmos ISO 9000 saimes standartus
1987. gadā publicēta pirmā ISO 9000 redakcija
1994. gadā stājas spēkā pirmās izmaiņas
2000. gada beigas – trešā ISO 9000 redakcija.
Kvalitātes terminoloģija
Kvalitāte – produkta īpašību kopums, kas nosaka tā spēju apmierināt iepriekš noteiktas prasības
Kvalitātes nodrošināšana – kvalitātes vadības elements, kas paredzēts, lai nodrošinātu paļāvību, ka kvalitātes prasības tiek īstenoti
Kvalitātes vadība - ir instruments, ko uzņēmums izmanto, lai nodrošinātu uzņēmuma darbību atbilstību klientu prasībām
Kvalitātes politika – visaptveroši organizācijas nodomi un virzība kvalitātes jomā, ko noteikusi augstākā vadība
Kvalitātes rokasgrāmata – dokuments, kurā aprakstīta organizācijas kvalitātes vadības sistēma
Kvalitātes vadības sistēma – vadības sistēma organizācijas virzīšanai un vadīšanai kvalitātes jomā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1133214
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register