Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:863626
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pasākumu plānošanas teorijas pamatnostādnes    4
  Pasākums kā projekts un tā plānošana    5
  Pasākumu veidu piemēri    13
  Pasākumu organizēšanas psiholoģija    15
  Recenzijas uzrakstīšana    16
  Producentu centra “Impresa” pieredze pasākumu organizēšanā    16
  Pasākuma plānošanas organizēšana producentu centra “Impresa”    17
  Sabiedrisko attiecību darbs    18
  Auditorijas uzmanības pievēršana    19
  Darbs ar sponsoriem    20
  Secinājumi    23
  Izmantotas literatūras saraksts    24
  Pielikumi    25
Extract

Pasākumu plānošanas teorijas pamatnostādnes

Jebkurš pasākums ir noteikts ar tiem estetiskām normām, kuri pastāv uz pasākuma norīses laiku.
Galvenajs pasākumu planošanā t.i ideja, tēls, kuri noteic darbību secību.
Iebkuram pasākumām ir blakus pasākumu pazīmes:
• Šova gadijumā ir skatitāji un skatuve, kurā visu laiku kaut kas notiek,
• Akcija ir domāta norisei vinā konkrētā vietā,
• Laukuma māsu izrāde- t.i. tas, kas noiek dažados laukumos.
Iebkurš pasākums notiek konkretā teritorijā un konkretos apstākļos (ekonomīskos, politīskos, vēsturīskos u.c.). Tos vajag obligāti ņemt vērā.
Pirms pasākumu projekta dibināšanās, vajag noteikt, kādēļ tas ir nepieciešams tiesi jums. (Par projekta izstradāšanu runa ies vēlāk).


Pasākumus var dalīt uz:

• Ielas pasākumi – tas ir visdažādas akcijas, mitingi un demonstrācijas. Lai organizēt ielas pasākumu, ir vajadzīgas ne tikaj organizēšanas plāns, bet arī visdažādas atļaujas no pilsētas, kur plānots pasākums, pašavaldības. Policijas un ātras palidzības palīdzība.
• Masu-politīskie – tas var būt kā atbalstīšanas pasākumi, tā arī protestēšanas pasākums, arī pie masu-politīskiem pasakumiem var skaitīt pirms velēšanas agitācijas pasākums.
Iieja uz ielas un masu-politīskiem pasākumiem parasti ir par brīvu, un parāsti šādu pasākumu mērkis ir nevis nopelnīt, bet pieverst auditorijas uzmanību vai reklamēt kaut ko.
• Teatrālas izrādes (estrāde, teātris, filma pirmizrāde, klubu pasākumi (klubos nau mērķa uzmanības nepieciešamības) – aizverta telpa,mērķa auditorija, biļetes, konkrētas vietas, kur notik pasākums, reklāma)
• Festivāli – festivāls parasti notiek dažas dienas, un iekļau plašu izklaides programmu, tas var būt dažādu pasākumu apvienība: gājieni, pilsētas svētki, konkursi, izstādes, uzstāšanas, pasākumi nakts klubos, sporta pasākumi, profesionāli pasākumi u.t.t. Pēc tradīcijas parasti ir atklāšana um aizveršana. Festivāls var iekļaut kopā ar galvēniem pasākumiem arī blakus vai papild pasākumus, piem. akcijas, ielas tīrdzniecība un t.t. Pirms festivāla parasti tiks organizēta plaša reklamas kampaņa, tiks rīkota press-konference, izvietota festivāla simbolika pilsētā. Arī jābut iztradātai speciālaj programmai festivāla dalībniekiem, jaorganizēts speciālais transports. Ja kāds no festivāla pasākumiem notiek arā, tad ir vajadzīgs ierobežot kustību un parjumt ielas, uz arī ir vajadzīga speciāla atļauja, un pēc pieredzes autore var pateikt kā to dod tikai ja pasākums notiek darba dienās. Neskatoties uz to ka festivāla parasti piedalās daudz dalībnieku, un iekļau daudz dažādus nelielus pasākumus, tam jābut apvienotam ar vienu ideju vai tematu.
• Konkursi - pēc maštabas konkurs ir daudz mazākas nekā festivāls, bet arī to vajg detalizēti plānot. Atšķiribā no parasta koncerta konkursa norisei ir niepieciešama žurijas klātbutne, atzīmju sistēmaj, balvām. Daži konkursi atklai llieliskus nākotnes perspektīvus dalībniekiem, jo tur parasti ir klāt producenti, un citi šova-biznes cilvēki.


Pasākums kā projekts un tā plānošana

Iebkurš pasākums tas ir projekt, lai veiksmīgi rīkot pasākumu vispirms ir nepieciešams detalizēti pārdomat projektu, tā mērķus un uzdevumus, ar citiem vārdiem sākot, saplānot projektu (pasākumu). Projekta plānošana ir iesaistīti visi cilvēki kuri organizē pasākumu. Pec tām, kad projekt ir saplanots un uzrakstīts, katram komandas loceklim vai grupai tiks dots savs uzdēvums. Bet tomēr prokjekta īstenošanas laikā organizātoriem ir nepieciešams pārrunāt visu izdarīto, lai rīkoties pareizi.
Pasākumam parasti ir savi mērki un uzdevumi. Par cik katrs pasākums ir vienots un unikals process, visaptveroša un uzmanīga plānošana ir izšķiroša, lai pakartotu visu projekta darbu atbilstoši tā galvenajām mērķim un būtu efektīva.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1136555
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register