Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:894559
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Augstākā vadība, jāpierāda savu apņemšanos QMS, izstrādājot politiku, mērķus un plānus un nodrošina, lai sasniegtu klientu un juridiskajām prasībām. Organizācija noteic pienākumus un pilnvaras, un izveidot efektīvu iekšējo sakaru sistēma:
1. Vadības apņemšanās, likumdošanas un reglamentētās sfēras prasību izpildes nozīmīguma izskaidrošanu organizācijai;
2. Klientu uzmanība;
Klientu apmierinātības sasniegšanas nolūkā augstākajai vadībai jāpanāk, lai klientu prasības tiktu noteiktas un apmierinātas.
3. Kvalitātes politika;
a) jāatbilst organizācijas mērķiem,
b) jāietver apņemšanos izpildīt nepieciešamās prasības un nepārtraukti uzlabojot kvalitātes pārvaldības sistēmas efektivitāti,
c) Jānodrošina pamatu kvalitātes mērķu izstrādāšanai un pārskatīšanai,
d) Jāizskaidro, lai organizācijā izprastu, un pārskatītu tās piemērotību un nepieciešamību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register