Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:951539
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Nozares un uzņēmuma īss raksturojums    4
1.2.  Pakalpojumu īss raksturojums    5
2.  Tehnoloģiskā daļa    8
2.1.  Ēkas izvietojums    8
2.2.  Stāvu un telpu raksturojums    8
2.2.1.  Darba telpas    9
2.2.2.  Darba procesa organizēšana un tehniskais aprīkojums    10
3.  Projektu daļa    11
3.1.  SIA „ZetCOM” struktūra    11
3.2.  Darbinieki un viņu pienākumi    12
3.3  Darba samaksa    15
  Secinājumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Extract

Ievads

Katra uzņēmuma veiksmīgas darbības pamats ir kvalificēti un ieinteresēti darbinieki, kuru produktīvo darbu veicina darba procesa organizācija. Tādēļ uzņēmuma valdībai ir nepieciešams nodrošināt darbiniekiem labvēlīgu vidi, kas vajadzīga efektīvai darbībai – atbilstošs atalgojums, nepieciešamās informācijas pieejamība, darbinieku motivācija, labs kontakts starp uzņēmuma nodaļām utt.
Šajā darbā ir apskatīta darba organizācija, kā piemēru ņemot telekomunikāciju uzņēmumu SIA „ZetCOM”. Uzņēmums sāka savu darbību 2002. gada 11. februārī un piecu darbības gadu laikā ieņem stabilas pozīcijas tirgū, kas norada uz labu darba organizāciju.
Darba mērķis ir izanalizēt SIA “ZetCOM” darba vadīšanas procesu. Lai īstenotu šo procesu ir jāveic šādi uzdevumi:
Uzņēmuma produktu un pakalpojumu izpēte;
Uzņēmuma tehnoloģiskais nodrošinājuma izpēte;
Uzņēmuma struktūras, darba organizācijas un darbaspēka izmaksu izpēte.
Izpētot šos punktus rezultātā tiks izvirzīti secinājumi.

1. Analitiskā daļa

1.1. Nozares un uzņēmuma īss raksturojums.

SIA „ZetCOM” mobilo sakaru operators, kurš tirgū pārstāv tādas priekšapmaksas sarunu kartes kā „Amigo” un „Hallo!”. SIA „ZetCOM” ir pirmais virtuālais operators (telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs), kas Latvijas tirgū piedāvā „Amigo” priekšapmaksas mobilo sakaru kartes pakalpojumus un „Hallo!” mobilo sarunu kartes pakalpojumus, un mobilo sakaru sniegšanai izmanto SIA "Latvijas Mobilais Telefons" tīklu, kas nodrošina kvalitatīvus mobilos sakarus 97% Latvijas teritorijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1185399
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register