Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:952278
 
Evaluation:
Published: 04.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVAds    4
1.  Motivācijas būtība    6
1.1.  Personāla motivācija kā vadīšanas funkcija    6
1.2  Motīvi un stimuli    8
Motivācijas teorijas    12
2.1.  Satura motivēšanas teorijas    12
2.2.  Norises motivēšanas teorijas    15
2.3.  Stimulējošās motivācijas teorijas    17
3.3  Stimulējošās motivēšanas teorijas modelis    18
3.  Ekonomiskās motivācijas metodes    19
4.  Psiholoģiskā atalgojuma metodes    21
5.  Pašmotivācija    23
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Starp visām problēmām, kas pastāv personāla vadībā , ļoti svarīgu vietu ieņem efektīva personāla motivācijas izveidošana. Šī uzdevuma mērķis ir darba efektivitātes paaugstināšana, uzņēmuma mērķu sasniegšana.
Ir maldīgi domāt, ka teorētiski labi izstrādāts plāns un sakārtota organizācijas struktūra darbosies pati no sevis. Plānojot un organizējot darbību, nepieciešams arī darbiniekus motivēt attiecīgi darboties, pildīt pienākumus, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Viens no vissvarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspēju un pat izdzīvošanu noteicošiem faktoriem ir cilvēki, proti, uzņēmuma darbinieki. Darbinieku lomu uzņēmumā ir grūti pārvērtēt, jo cilvēku darbs ir visu pārējo uzņēmuma resursu izmantošanas dzinējspēks. Ja darbinieki nepildīs savus tiešos pienākumus visi procesi uzņēmumā apstāsies. Savukārt, ja darbinieki būs pietiekoši ieinteresēti patērēt savas spējas uzņēmuma labā un darīs to labprātīgi, tad pateicoties šādai rīcībai, uzņēmums kļūs konkurēt spējīgs un sasniegs maksimālu peļņu. Uzņēmuma darbinieki ir jāuzskata par sava veida investīcijām. Uzņēmuma veiksmīgai darbībai, darbinieku potenciāls un zināšanas tiek uzskatītas par galvenajiem pamatnoteikumiem.
Darbinieku nozīmi pat grūti pārvērtēt. Visi darbu procesi ir galu galā atkarīgi no cilvēkiem, kas tos veic. Tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi zināt kādi faktori ietekmē veicamā darba efektivitāti un kvalitāti un kā var darbiniekus ietekmēt. Kādi motīvi vispār liek cilvēkiem strādāt? Lai sasniegt organizācijas mērķus nepietiek tikai ar māku pildīt profesionālus pienākumus, jo cik arī būtu kvalificēts darbinieks viņa produktivitāte ir atkarīga no vēlmes strādāt jeb darba motivācijas.
Motivācijas pamatā var būt kāda vajadzība, tieksme, reakcija un sasniedzamais mērķis. Kopumā motivāciju var definēt kā mehānismu, kurš izraisa, uztur cilvēka aktivitātes un mērķtiecīgi tās vada noteiktā virzienā, jeb, citiem vārdiem sakot, nosaka cilvēka uzvedības dinamiku.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1148877
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register