Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:965259
 
Evaluation:
Published: 16.08.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts   
2.  Uzņēmuma struktūra   
3.  Uzņēmuma Iekšējā Audita nolikums   
4.  Iekšējā Audita nodaļas vadītāja amata apraksts   
5.  Sitēmas mērķi, vadības bažas   
6.  Kopīgais risku novērtējums   
7.  Personālresursu aprēķini   
8.  Stratēģiskais plāns   
9.  Gada plāns   
10.  Audita lieta   
11.  Normatīvie dokumenti   
12.  Iekšējās kontroles novērtējums   
13.  Ziņojuma projekts   
Extract

SIA MŪSIŅŠ ir pilna servisa aģentūra, kuras pamatkompetences ir DIZAINS, VIDE un e-REKLĀMA. Mākslinieka domas brīvība ir mūsu darba pamatinstruments.
Mūsu moto: “Trīs idejas – viens risinājums”
SIA MŪSIŅŠ Latvijas reklāmas biznesā strādā no 1995. gada pavasara un patlaban saviem klientiem piedāvā vienotu servisu trijās atšķirīgās mārketinga disciplīnās - reklāma, komunikācijas un aktivitāšu analīze. Mūsu uzņēmumā strādā 75 radoši un erudīti cilvēki.
SIA MŪSIŅŠ piedāvā: konsultācijas un reklāmas aktivitāšu plānošanu, klienta mārketinga aktivitāšu koordināciju, preču/pakalpojumu zīmju (brandname) radīšanu un/vai izvirzīšanu tirgū, kampaņu realizāciju mēdijos, dizaina projektus, drukas darbu kompleksu realizāciju, grafiskā stila izstrādi un realizāciju. Mūsu Izstāžu un Internet nodaļu klātbūtne ļauj vienlaicīgi nodrošināt klientus ar pakalpojumiem dalības organizēšanai un nodrošināšanai komercizstādēs (stendi), semināros un prezentācijās, kā arī mājas lapu un interaktīvu produktu (CD prezentācijas, lietišķās spēles) izstrādi un realizāciju, saglabājot vienotu stilu.
SIA MŪSIŅŠ piedāvā reklāmaktivitāšu koordināciju Latvijā, kā arī visā Baltijas tirgū. Mūsu darba pamatmērķis ir piedāvāt klientam pārdomātus un sabalansētus risinājumus preču/pakalpojumu mārketingā, kuri spētu reāli ietekmēt biznesa procesus un nodrošināt klienta peļņas pieaugumu.
Konsultācijas - esošo aktivitāšu audits, vajadzību izpēte, potenciālās auditorijas noteikšana, reklāmnesēju raksturojums, ideju virzība.

Plānošana - mārketinga plānu izstrāde, kampaņu plānošana, piemērotāko reklāmnesēju izvēle, reklāmkoncepcijas izstrāde, budžetu sastādīšana.Iekšējā audita
Nolikums


1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Iekšējais audits ir sabiedrības ar ierobežotu atbildību reeklāmas aģentūras “Mūsiņš” (turpmāk - aģentūra) patstāvīga struktūrvienība, kura darbojas, pamatojoties aģentūras Statūtiem un šo Nolikumu.
1.2. Iekšējais audits ir aģentūras iekšējās kontroles sistēmas vienība, kuras galvenais uzdevums ir veikt iekšējās kontroles sistēmas neatkarīgu uzraudzību, kā arī tās pietiekamības un efektivitātes novērtēšanu, lai palīdzētu aģentūras vadībai un tai pakļauto struktūrvienību vadībai efektīvāk pildīt savas funkcijas.
1.3. Iekšējā audita darbības galvenais mērķis ir panākt efektīvu aģentūras darbības risku pārvaldīšanu un to minimizāciju, aktīvu aizsardzību, informācijas patiesīgumu un savlaicīgumu, spēkā esošo likumdošanas aktu, Latvijas Republikas Ministru kabineta normatīvo noteikumu un norādījumu, aģentūras politiku un procedūru ievērošanu aģentūras struktūrvienībās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register