Novērtējums.
Tā kā šī ir valsts iestāde, tad, manuprāt, tā darbojas attiecīgi savam mērķim un funkcijām. Bieži vien klientiem ir jāstāv garās rindās, lai izdarītu to, ko vēlas. Vajadzētu klienu zālē vairāk rakstiskās infomācijas, jo bieži vien cilvēki nesaprot kādā kārtībā, secībā ir jāveic maksājumi, iesnieguma rasktīšana un izziņu saņemšana.
Darbinieki bieži darbojas patstāvīgi. Tomēr, sakarā ar ekonomisko krīzi, daudzi darbineiki tika atlaisti, tādēļ pašreizējiem strādājošajiem ir vairāk darba. Bieži vien, slimības gadījumā, ir jāaizvieto kāds citā darbā. Piemēram, no izziņu izgatavošanas jāiet strādāt klientu apkalpošanas zālē. Tas darbineikiem var radīt lieku stresu un neapmierinātību.
Galvenokārt labi strukturēta un darbinieki regulāri tiek informēti par jaunumiem. Pozitīvi, ka vadītājiem nav vienalga kā jūtās darbinieki.
…