Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:972484
 
Evaluation:
Published: 15.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Novērtējums.
Tā kā šī ir valsts iestāde, tad, manuprāt, tā darbojas attiecīgi savam mērķim un funkcijām. Bieži vien klientiem ir jāstāv garās rindās, lai izdarītu to, ko vēlas. Vajadzētu klienu zālē vairāk rakstiskās infomācijas, jo bieži vien cilvēki nesaprot kādā kārtībā, secībā ir jāveic maksājumi, iesnieguma rasktīšana un izziņu saņemšana.
Darbinieki bieži darbojas patstāvīgi. Tomēr, sakarā ar ekonomisko krīzi, daudzi darbineiki tika atlaisti, tādēļ pašreizējiem strādājošajiem ir vairāk darba. Bieži vien, slimības gadījumā, ir jāaizvieto kāds citā darbā. Piemēram, no izziņu izgatavošanas jāiet strādāt klientu apkalpošanas zālē. Tas darbineikiem var radīt lieku stresu un neapmierinātību.
Galvenokārt labi strukturēta un darbinieki regulāri tiek informēti par jaunumiem. Pozitīvi, ka vadītājiem nav vienalga kā jūtās darbinieki.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register