Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:394854
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Cena    3
1.1.  Faktori, kas nosaka cenu    4
2.  Cenu veidošana    6
3.  Cenu veidošanas stratēģijas    8
3.1.  Cenu veidošana, pamatojoties uz izmaksām    8
3.2.  Cenu veidošana, orientējoties uz pieprasījumu    8
3.3.  Cenu veidošana, orientējoties uz konkurentiem    9
4.  Cenu veidošanas stratēģiju tipi un to raksturojums    10
5.  Cenu noteikšana    11
  Secinājumi    12
Extract

Lai pieņemtu lēmumu par cenu, vispirms būtu jānoskaidro, kas ir cena. Cena ir pamatā visām idejām, precēm un pakalpojumiem. Tas ir veids kā tirgus novērtē šīs trīs lietas naudas izteiksmē.
Cena ir produkta visredzamākā pazīme un tā informē par kvalitātes un vērtības līmeni. Cena ir viens no svarīgākajiem elementiem, kas nosaka pārdevumu tirgū un uzņēmuma rentabilitāti.
Tirgū pastāv ražotāja cena, tirgotāja vairumtirdzniecības cena un mazumtirdzniecības cena.
Cena:
naudas summa, kura tirgū tiek pieprasīta par produktu;
vērtību summa, kuru patērētājs atdod maiņas procesā, saņemot produktu.
Cenai ir liela nozīme, tā var ietekmēt patērētāja izvēli un tādēļ tai ir jāpievērš liela nozīme.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1158498
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register