Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:463571
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmums, tā darbības virzieni    3
  Uzņēmuma stratēģija, struktūra, organizācija    4
  Dokumentācija    5
  Grāmatvedības darījumi, formas    6
  Grāmatvedības reģistri, uzņēmuma nemateriālie ieguldījumi    7
  Pamatlīdzekļu uzskaite    8
  Apgrozāmo līdzekļu uzskaite, pašu kapitāls, īstermiņa saistības    9
  Ieņēmumi, izmaksas    10
  Atlaides, finansu rezultātu novērtēšana    11
  Uzņēmuma gada pārskats, inventarizācija kā gada pārskata pamats    12
  Uzņēmuma finansu pārskats    13
  Uzņēmuma bilances pārskats, pašu kapitāla izmaiņu pārskats, Naudas plūsmas pārskats    14
  Pielikums gada pārskatam, Vadības ziņojums    15
  Uzņēmuma gada pārskata noformēšana un parakstīšana, Iesniegšana    16
  Datorgrāmatvedības programmu raksturojums    17
Extract

Stockmann universālveikalu vēsture kopš 1862.gada.

Stockmann grupas saknes meklējamas 19.gadsimtā: Stockmann kā komercuzņēmuma darbības aizsākās no neliela Nuutajarvi Stikla fabrikas veikaliņa, ko 1862.gadā pārņēma G.F. Stockmann no Lībekas. Kādus divdesmit gadus vēlāk Stockmann uzņēmuma jau bija divpadsmit darbinieki, no kuriem astoņi strādāja veikalā un četri birojā. Tolaik veikalā bija stikla, metālizstrādājumu, porcelāna un auduma nodaļas.
Uzņēmums pa īstam sāka attīstīties 20.gadsimta sākumā. Tā kā uzņēmējdarbība tika veikta dažādās vietās, aizvien aktuālāka kļuva jauna, liela universālveikala Helsinkos celtniecības plānošana. Universālveikals tika plānots 1920.gados vairākos etapos. Projekts izsauca milzu interesi gan no mēdiju, gan no pilsētas iedzīvotāju puses. Jaunā universālveikals atvēršana 1930.gadā arī atsaucās uz Stockmann klientu tīklu. Vecā Stockmann klientu loks aptvēra tikai pavisam nedaudzas sabiedrības grupas, taču jaunie klienti daudz plašāk pārstāvēja visu sabiedrību.
Izaugsme turpinājās 1950.gados.
Strauja paplašināšanās 1960.gados.
1970.gados kļuva grūtāk paredzēt ekonomisko situāciju. Naftas krīze un depresija, kas valdīja visā pasaulē atspoguļojās arī Stockmann darbībā. Lai nostabilizētu savu darbību, 80.gadu sākumā Stockmann nācās atteikties no universālveikala Pietarsaari. Arī 1976.gadā atvērtais Kouvola universālveikals tika slēgts.
1980.gados tika ieviesta jauna stratēģija. Šī stratēģija paredzēja koncentrēšanos uz tām Somijas pilsētām, kurās bija lielāka iedzīvotāju pirktspēja.
Stockmann ir viens no starptautiski plašākajiem Somijas tirdzniecības uzņēmumiem, bet savas darbības ārzemēs tas uzsāka tikai 1989.gadā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,27 €
Work pack Nr. 1372294
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register