Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:628182
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    6
1.1.  Uzņēmuma attīstības vēsture    6
1.2.  Uzņēmuma misija, mērķi un uzdevumi    7
1.3.  Finansu analīzes nepieciešamība uzņēmumā    8
2.  Finansu vadības nepieciešamība uzņēmumā, tās galvenie principi    11
3.  Uzņēmuma finansiālā analīze    16
3.1.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    16
3.2.  Uzņēmuma finansiālās stabilitātes analīze    22
3.3.  Likviditātes un maksātspējas rādītāji un to analīze    27
3.4.  Aktivitātes rādītāju analīze    36
3.5.  Rentabilitātes rādītāji un to analīze    42
3.5.1.  Komerciālā rentabilitāte    43
3.5.2.  Ekonomiskā un finansiālā rentabilitāte    44
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    49
Extract

Par pētījuma periodu autors paņēma 2 gadus (2002. - 2004.gads), lai būtu labāk redzama rādītāju dinamika un finansiālā stāvokļa izmaiņas laikā gaitā. 2004.gada datus uzņēmuma vadība vēlējās atstāt kā konfidenciālus un darbā nepublicēt. Visi materiāli tika ņemti no uzņēmuma gada pārskatiem, tādēļ atsauces darba tekstā par tiem nav dotas.
1. Uzņēmuma raksturojums
1.1. Uzņēmuma attīstības vēsture
Firma dibināta 1995.gada 27.martā, kad TENAX ienāca būvmateriālu tirgū kā jauns, mērķtiecīgs un radošs kolektīvs ar apņēmību izcīnīt savu vietu tirgū un būt pirmajiem, izvirzot par prioritāti augsta līmeņa apkalpošanu.
Pēdējo gadu laikā firma strauji attīstījusies vairākās jomā.
Kā pirmo jāmin sadarbību ar klientiem, jo tieši klientu augošās prasības un vajadzības ir virzījušas TENAXu attīstīties. Ja darbības pirmsākumos TENAX klienti bija tikai pāris desmitu būvmateriālu veikali, tad patreiz klientu sastāvs un skaits ir ļoti mainījies. Pastāvīga un veiksmīga sadarbība ir izveidojusies gandrīz ar visiem būvmateriālu tirgotājiem visā Latvijā, būvfirmām, kā arī ar arhitektu birojiem, santehnikas instalētājiem, individuālajiem būvētājiem, remontdarbu veicējiem, namīpašniekiem, izglītības iestādēm, sabiedriskajām organizācijām un daudziem citiem uzņēmumiem.
Savukārt, preču sortiments deviņu darbības gadu laikā ir izaudzis līdz 30’000 preču nomenklatūrām. Uzsvars tiek likts uz būvmateriāliem un instrumentiem, ar kuriem, galvenokārt, strādā profesionāli patērētāji. Vienlaicīgi preču sortiments ir pietiekoši plašs, lai tajā atrastu gandrīz visus būvniecībā un remontdarbos izmantojamos materiālus ar populārākajiem zīmoliem. 85% no visām piedāvātajām precēm firma iegādājas tieši no ražotāja vai ražotāja pārstāvniecības. Preces tiek importētas no Vācijas, Igaunijas, Polijas, Zviedrijas, Lielbritānijas, Krievijas, Baltkrievijas, Norvēģijas, ASV, Taivānas, Ķīnas u.c. valstīm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register