Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:653006
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Debitoru parādu raksturojums    9
2.  Debitoru parādu uzskaite un analīze SIA „Žako”    24
2.1  Uzņēmuma vispārējais raksturojums, struktūra un darba organizācija    24
2.2.  Grāmatvedības uzskaites metodika un uzņēmuma lietvedība    32
2.3.  Debitoru parādu uzskaite un debitoru parādu analīze SIA „Žako”    35
3.  Debitoru parādu stāvokļa optimizācija    54
3.1.  Debitoru parādu piedziņas metodes uzņēmuma ietvaros    54
3.2.  Debitoru parādu piedziņas metodes ar inkaso firmu palīdzību    58
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    68
Extract

Katra uzņēmuma mērķis ir gūt ienākumus. Taču, pārdodot preces un pakalpojumus uz atliktā maksājuma nosacījumiem, uzņēmējiem nākas saskarties ar problēmu, ka
aptuveni puse rēķinu netiek samaksāti laikus.
Atlikto maksājumu īpatsvars daudzos Latvijas uzņēmumos veido līdz pat 70 procentiem no apgrozāmajiem līdzekļiem. SIA "Žako" nav izņēmums, jo 31.12.2007. 65 procentus no visiem apgrozāmajiem līdzekļiem sastādīja tieši debitoru parādi. Pircēji gandrīz vienmēr pieprasa atliktos maksājumus. Ne visi uzņēmumi var atļauties kreditēt pircējus, tomēr augošās konkurences apstākļos preču pārdevējs ir spiests pieņemt pēcapmaksas noteikumus biežāk, nekā tas ir lietderīgi.
Preču un pakalpojumu pārdošana ar pēcapmaksu ir svarīga katram uzņēmumam. Katram uzņēmējam ir jārēķinās ar to, ka, iespējams, klients kavēs rēķinu apmaksu, bet var pat gadīties, ka klients nesamaksās vispār. Uzņēmēji atrodas starp divām ultimatīvām prasībām - ir jāpārdod uz kredīta, jo citādi klienti var aiziet pie konkurenta, bet tajā pašā laikā - pārdošana uz kredīta ir saistīta ar zaudējumiem, kurus rada maksājumu kavējumi un bezcerīgie parādi. Lieli debitoru parādi var traucēt, vai pat pilnīgi sagraut uzņēmuma finanses. Maksājuma pieprasījuma procedūrām izvirzītās zemās prasības noved pie tā, ka klienti izmanto kredītus līdz maksimālai robežai vai vispār tos nedzēš.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register