Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102307
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.08.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMAS PSIHOLOĢIJAS PAMATJĒDZIENI UN DARBĪBAS PAMATPRINCIPI    4
1.1.  Atklātas iedarbības būtība    5
1.2.  Slēptās iedarbības būtība    6
1.3.  Slēptās iedarbības universālā shēma    7
1.4.  Reklāmas iedarbības mehānisms (AIDA)    9
1.5.  Pamatnosacījumi veiksmīgai reklāmai    10
2.  PSIHISKIE PROCESI REKLĀMĀ    11
2.1.  Sajūtas    11
2.2.  Uztvere    12
2.3.  Uzmanība    16
2.4.  Domāšana    16
2.5.  Atmiņa    17
2.6.  Emocijas    18
2.7.  Motivācija    20
2.8.  Priekšstati par produktu    20
2.9.  Patērētāja lēmuma pieņemšana    21
3.  Secinājumi    23
4.  Izmantotie avoti    24
Extract

Reklāma ir mūsdienu dzīves neatņemama sastāvdaļa, kuru varētu nosaukt par mūsu laikmeta spoguli, kas atspoguļo esošas sabiedrības kultūru, tieksmes, stereotipus un arī piedalās to veidošanā. Reklāma ir visur un izvairīties no tās izpausmēm ir gandrīz neiespējami. Ja kāds apgalvo, ka reklāma viņu nekādi neskar, tad visticamāk, viņš pats tajā brīdī nodarbojas ar pašreklāmu...
Neskatoties uz to, ka reklāma ir tik plaši izplatīta un visiem labi zināma parādība, reti kad aizdomājamies par to, ka patiesībā tā darbojas. Līdz ar to šī referāta mērķis ir izpētīt un apkopot informāciju par reklāmas psiholoģijas pamatprincipiem, noskaidrojot galvenos faktorus, kas ietekmē patērētāja izvēli, un apskatot psihiskos procesus, uz kuriem iedarbojas reklāmas vēstījums.
Meklējot informāciju šīm darbam tika konstatēts, ka literatūras latviešu valodā, kas būtu veltīta reklāmas psiholoģijas tēmai, ir samērā maz. Līdz ar to referāta veidošanā tika izmantoti arī vairāki interneta resursi, galvenokārt krievu valodā.
Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā tika aprakstīti reklāmas psiholoģijas pamatjēdzieni un darbības pamatprincipi un shēmas, pēc kurām vadās reklāmas speciālisti, veidojot reklāmas.
Otrajā daļā ir atsevišķi apskatīti vairāki psihiskie procesi, kuri tiek iedarbināti reklāmas uztveres laikā un kuri tieši ietekmē lēmuma pieņemšanu par pakalpojuma vai preces iegādi. Ir minēti piemēri un galvenie noteikumi, uz kuriem balstās reklāmas veidotāji, lai ietekmētu patērētāju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register