Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107798
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    4
1.1.  TIEŠI IETEKMĒJOŠĀ ĀRĒJA VIDE    4
1.1.2.  Konkurenti    4
1.1.3.  Piegādātāji    5
1.2.  NETIEŠI IETEKMĒJOŠĀ ĀRĒJA VIDE    7
1.2.1.  Ekonomiskais stāvoklis    7
1.2.2.  Sociālkultūras attīstība    7
1.2.3.  Valsts politika    8
1.2.4.  Zinātnes un tehnikas attīstība    8
1.2.5.  Starptautiskās attiecības    9
2.  ĀRĒJĀS VIDES IESPĒJU UN DRAUDU IETEKME UZ UZŅĒMUMU    10
2.1.  SWOT ANALĪZE    14
3.  UZŅĒMUMA MĒRĶU HIERARHIJA SHĒMA    16
4.  UZŅĒMUMA STRATĒĢISKO BIZNESA VIENĪBU (SVB) ANALĪZE, IZMANTOJOT TIRGUS AUGŠANAS DAĻAS MATRICU (BOSTONAS MATRICU)    17
4.1.  STRATĒĢISKO BIZNESA VIENĪBU (SBV) JĒDZIENS    17
4.2.  BOSTONAS MATRICAS BŪTĪBA    17
4.3.  SBV TIRGUS DINAMIKAS ANALĪZE SIA TIETO ENATOR    17
4.3.1.  Maksājumu karšu sistēmas TransmasterTM tirgus analīze    19
4.3.2.  Partnerproduktu tirgus analīze    20
4.3.3.  Pakalpojumu tirgus analīze    20
5.  STRATĒĢISKĀS PLAISAS    21
6.  UZŅĒMUMA TIRGUS STĀVOKĻA ANALĪZE (M.PORTERA 5 FAKTORU MODELIS)    24
6.1.  POTENCIĀLIE TIRGUS DALĪBNIEKI    24
6.2.  PREČU SUBSTITŪTI JEB TO AIZVIETOJAMĪBA    25
6.3.  PIRCĒJU VARA. PIRCĒJU KAULĒŠANĀS SPĒKS    25
6.4.  KONKURĒŠANA NOZARĒ    25
6.5.  PIEGĀDĀTĀJU KAULĒŠANĀS DRAUDS. RAŽOTSPĒJA    26
7.  PIEGĀDĀTĀJU MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTI FIRMAI TIETO ENATOR    27
7.1.  MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTI    27
7.2.  NO KOMPĀNIJAS (RAŽOTĀJA) VIEDOKĻA    27
7.3.  NO PATĒRĒTĀJA VIEDOKĻA    28
8.  TIRGUS SEGMENTA NOVĒRTĒJUMS SIA TIETO ENATOR IZSTRĀDĀTA MAKSĀJUMU KARŠU SISTĒMAI TRANSMASTERTM    29
8.1.  GENERAL ELECTRIC MATRICAS BŪTĪBA    29
8.2.  MAKSĀJUMU KARŠU SISTĒMU TIRGUS SEGMENTU PIEVILCĪGUMA NOVĒRTĒJUMS    29
9.  PRECES DZĪVES CIKLS    32
9.1.  PRECES DZĪVES CIKLA JĒDZIENS    32
9.2.  MAKSĀJUMU KARŠU SISTĒMAS TRANSMASTERTM DZĪVES CIKLS    32
10.  PRODUKTA POZICIONĒŠANA TIRGŪ    34
  SECINĀJUMI    35
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    36
Extract

Viens no svarīgākajiem aspektiem mūsu dzīvē ir veiksmīga savu vajadzību un vēlmju apmierināšana, izvēloties kvalitatīvas un mums pieņemamas preces un pakalpojumus. Līdz ar to, cikls kā kvalitatīva prece vai pakalpojums nonāk pie pircēja, ir svarīgs. Nauda šobrīd spēlē galveno lomu kvalitatīva gala rezultāta ietvaros. Tāpēc droši varam teikt, ka šobrīd lielākoties mēs norēkinamies ar kredītkaršu palīdzību.
Manā kursa darbs ir neliels ieskats karšu piegādātāja uzņēmuma Tieto Enator piedāvājuma pamatā, kura pamatprodukts ir TransmasterTM sistēma - tas ir programmatūras risinājumu komplekss bankām, karšu apstrādes centriem, degvielas kompānijām u.c. organizācijām, kas vēlas darboties kādā no elektronisko maksājumu sfērām.
Manā kursa darbā ir aprakstīta uzņēmuma vides analīze, uzņēmuma SVID analīze, uzņēmuma mērķi, bostonas matrica, tirgus analīze, mārketinga MIX, preces dzīves cikls, produkta pozicionāšana tirgū.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register