Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:108845
 
Evaluation:
Published: 02.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Patērētāju lojalitātes un piesaistes pētījumi – ļauj noskaidrot, kas un cik daudz jums ir lojālo klientu, cik ir potenciālo lojālo klientu un kādi būtu galvenie pasākumi, lai to skaitu palielinātu un noturētu jau esošos klientus.
Tirgus attīstības tendenču pētījumi – mērķis ir noskaidrot tirgus attīstības tendences kopumā un atsevišķa produkta ietvaros, kā arī patērētāju vēlmes attiecībā pret kādu konkrētu produktu kategoriju un patēriņu kopumā. Šis pētījuma veids ļauj noskaidrot tirgus piesātinātību un potenciālu, kā arī brīvās nišas.
Jaunu produktu pētījumi - pētījumu mērķis ir uzzināt patērētāju vērtējumu un attieksmi pret jauno produktu, iepakojuma dizainu, garšu, nosaukumu, cenu vai reklāmu.
Produktu izvietojuma pētījumi – tiek veikti, lai noskaidrotu efektīvākos produkta izplatīšanas kanālus, izvietojumu tirdzniecības plauktos, lai produkts būtu pamanāms.
Produktu cenu pētījumi – mērķis noskaidrot patērētāju apmierinātību ar produkta cenu, noteikt optimālo cenu robežu, lai patērētājs būtu gatavs šo produktu pirkt, noteikt papildus preces labumus, lai patērētājs būtu gatavs preci iegādāties.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register