Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:111761
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Mārketinga teorija    8
2.  Mārketinga elementi    8
3.  Preces raksturlielumi    9
3.1.  Sortiments    10
3.2.  Kvalitāte    10
3.3.  Iesaiņojums    11
3.4.  Preces atšķirīgās īpatnības    11
3.5.  Preces stils (dizains)    11
3.6.  Preču zīme jeb tirdzniecības marka    11
4.  Tirgus izpēte    12
4.1.  Tirgus izpētes process    12
  Anketa    14
  Diagrammas:    15
1.  Pircēju sadalījums pa vecuma grupām    15
2.  Sporta preču ražotājfirmu sadalījums    16
3.  Sortimenta sadalījums    16
4.  Pircēju sadalījums pēc iepirkšanās vietas    17
5.  Informācijas ieguves kanāli    17
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Terminoloģija    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Latvijai relatīvi īsā laikā izdevies pārkārtot ekonomiku uz tirgus saimniekošanas principiem, un vērojami pozitīvi rezultāti. Tomēr jāatzīst, ka objektīvi Latvijas ekonomika pasaules ekonomikas kontekstā patlaban vēl ir vāja, tā galvenokārt balstās uz lētu darbaspēku un pieejamiem dabas resursiem, tiek ražota produkcija ar mazu pievienoto vērtību. Kopš 90. gadu vidus Latvijā sākusies izaugsme, kas balstīta jau uz jauniem ekonomikas funkcionēšanas pamatiem. Statistika liecina, ka laika posmā no 1996. līdz 2000. gadam Iekšzemes kopprodukts ir palielinājies par 25,6 % jeb vidēji gadā par 4,7 %. Šajos gados IKP Latvijā ir pieaudzis aptuveni divas reizes straujāk nekā Eiropas Savienības valstīs un pusotras reizes straujāk nekā Eiropas Savienības kandidātvalstīs. 1
Arī Liepājā, tāpat kā visā Latvijā vērojama ekonomiskā augšupeja. Liepāja ir nozaru tradīcijām bagāta pilsēta, kur veiksmīgi apvienojies ražošanas potenciāls, ostas priekšrocības, cilvēku intelektuālais potenciāls un bagātīgais kultūrvēsturiskais mantojums. Pēdējos pāris gados novērotās parādības liecina, ka ir sākusies augšupeja – pilsēta kļūst sakoptāka, uzbūvētas vairākas jaunas un sabiedriski nozīmīgas celtnes, būtiski cēlusies liepājnieku pašapziņa – atgriezusies ticība saviem spēkiem un savas pilsētas nākotnei. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register