Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:111976
 
Evaluation:
Published: 15.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Krājuma būtība, veidi un klasifikācija    5
2.  Krājumu vadīšanas koncepcijas, mērķi un uzdevumi    6
3.  Pieprasījuma veidi    8
4.  Faktori, kas nosaka krājuma izmaksas    10
5.  krājumu vadīšanas metodes    12
6.  Praktiskas krājumu vadīšanas metodes izmantojot velkošo pieeju    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Extract

Loģistikas mērķis ir paaugstināt organizācijas darbības efektivitāti un ekonomiju kopumā, nodarbojoties ar materiālu resursu plūsmas pārvaldi. Izpētes priekšmeti nav produktu resursi kā tādi, bet gan to kustība laikā un telpā. Tieši kustība, kā izpētes objekts atļāva loģistikai ieņemt vietu, kā pastāvīgai zinātnei.
Loģistikas funkcijas:
1.Piegādāt patērētājiem pieprasīto preci vajadzīgā daudzumā, noteiktajā laikā un vietā. Pats nozīmīgākais servisa raksturojums ir pieprasīto preču klātbūtne pārdevēja noliktavā.
2.Minimizēt investīcijas krājumos, vienlaicīgi minimizējot ar to iegādi un uzturēšanu saistītas izmaksas.
3.Radīt vienotu uzņēmuma darbības plānošanas sistēmu, kura organiski savieno preču pieprasījumu ar ražošanu un materiālu piegādi [3].
Lai uzņēmums varētu optimizēt savus resursus tam vajag analizēt uzņēmuma darbību. Viens no izpētes objektiem ir krājumu lieluma noteikšana. Nosakot optimālo krājumu daudzumu uzņēmums iegūst papildus brīvos līdzekļus. Toties lai notiktu šo optimālo lielumu, vajadzīga visa uzņēmuma darbības analīze, kādā jomā strādā uzņēmums, kādas ražošanas tehnoloģijas izmanto uzņēmums, kādā ekonomiska vidē tas atrodas un citi faktori. Loģistikas krājumu izveide ir atkarīga no paša uzņēmuma nolemtā servisa līmeņa uzturēšana gan firmas iekšieni, gan ar organizācijām no ārpuses. Uzlabojot servisa līmeņa kvalitāti jāatceras, ka tas viss maksā konkrētus resursus, kurus pārvēršot naudas vienībās noteiks uzņēmuma konkurēt spēju piegādes saņemšanā un produkcijas noietā, to visu summējot nonākam pie peļņas un zaudējumiem. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register