Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:113282
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Frizētavas segmentēšana   
1.  Tirgus raksturojums   
2.  Mērķa tirgus   
  potenciālie klienti   
  klientu segmentēšana pēc kritērijiem   
3.  Intervija   
4.  Aptauja   
  aptaujas anketas paraugs   
  aptaujas rezultāti un diagrammas   
Extract

Lielākā daļa cilvēku seko līdzi modes tendencēm un dažkārt no tām ietekmējas, tādēļ reizēm, izvēloties friziera pakalpojumus, cilvēki prasa padomus savam frizierim par to, kāda veida frizūras ir aktuālas un kāda veida frizūras šim cilvēkam labāk piestāv.
Vairāk kā pusei no aptaujātajiem cilvēkiem ir svarīgas friziera pakalpojumu izmaksas, taču noteicošais izvēloties friziera pakalpojumus ir rūpes par izskatu, tādēļ cilvēki friziera pakalpojumus izmanto vidēji 1x pusgadā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register