Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:118818
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  LG Electronics mārketinga vides analīze    6
1.1.  LG Electronics iekšējās vides raksturojums    6
1.1.1.  LG Electronics produktu apraksts    8
1.1.2.  LG Electronics visaptverošie mārketinga mērķi un stratēģijas    11
1.2.  LG Electronics ārējas vides analīze    14
1.2.1.  LG Electronics makrovides faktori    14
1.2.1.1.  Sociālekonomiskie faktori    14
1.2.1.2.  Demogrāfiskie faktori    16
1.2.1.3.  Tehnoloģiskie faktori    18
1.2.1.4.  Politiskie un tiesiskie faktori    19
1.2.1.5.  Kultūras faktori    20
1.2.1.6.  Mērķa tirgus    20
1.2.2.  LG Electronics mikrovides faktori    23
1.2.2.1.  Pircēji    24
1.2.2.2.  Konkurenti    26
1.2.2.3.  Starpnieki    36
1.3.  SVID analīze    38
2.  LG Electronics mārketinga mērķi    41
3.  LG Electronics mārketinga stratēģijas    43
3.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    43
3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    44
4.  Mārketinga programma mobilā telefona modelim G 7100    45
4.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    46
4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    50
4.3.  Sadales aktivitātes    53
4.4.  Virzības tirgū aktivitātes    54
5.  Sadales kanālu plāns    54
6.  Mobilā telefona modeļa G 7100 virzīšanas aktivitātes plāns    58
  Secinājumi un priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    67
Extract

Mūsdienās ļoti strauju attīstās tehnoloģija un arvien vairāk tirgū paradās jaunumu un iepriekšējas produkcijas uzlabojumi.
Kvalifikācijas darbā tiek izvēlēts apskatīt mobilo telefonu tirgu, tieši LG Electronics mobilos telefonus (modelis G7100). Šī tēma ir ļoti aktuāla, jo tagad mobilie telefoni ir ļoti izplatīts un populārs sakaru līdzeklis, kas ir pieejams gandrīz katram Latvijas iedzīvotājam. Ja salīdzināt ar iepriekšējiem gadiem, kad mobilos telefonus tikai saka ievest Latvijas tirgū, tie bija pieejami tikai ļoti šauram iedzīvotāju lokam, bet dizains bija daudz sliktāks, tie nebija tik ērti lietošanā un funkcijas – vienkāršas. Šodienas mobilos telefonus ar iepriekšējiem var salīdzināt ar krāsaino un melnbalto kino. Tas liecina par strauju modernizāciju.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt detalizētu mārketinga plānu LG Electronics mobila telefona modelim G 7100, lai izvērtētu tirgus iespējas un plānotu nepieciešamas mārketinga aktivitātes, lai palielinātu produkcijas realizācijas apjomu un plašāku atpazīstamību Latvijas tirgū.
Izvirzīta mērķa sasniegšanai, noteiktie risināmie uzdevumi ir:
Izanalizēt LG Electronics iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu kompānijas stiprās un vājās puses;
Izanalizēt LG Electronics ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu potenciālās iespējas un iespējamos draudus, kā arī pozīcijas tirgū salīdzinot ar konkurentiem;
Izstrādāt LG Electronics mārketinga mērķus, lai izvēlēties optimālākās stratēģijas mērķu īstenošanai;
Izvēlēties mārketinga stratēģijas, lai noteiktu uz izveidotu efektīvākus mārketinga darbības pasākumus mobilā telefona modelim G 7100 virzīšanai Latvijas tirgū;
Sastādīt mārketinga programmu, lai optimizētu LG Electronics kompānijas stratēģijas;
Sastādīt virzīšanas aktivitāšu plānu, lai spētu noteikt, kādas aktivitātes un pasākumus ir paredzēts virzīt noteiktā laika periodā mobilā telefona modeļa tālākai virzīšanai, un cik liels reklāmas budžets ir paredzēts to realizēšanai;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai LG Electronics darbībai.
Atbilstoši izvirzītajam mērķim un risināmajiem uzdevumiem ir veidota kvalifikācijas darba uzbūve. Kvalifikācijas darba praktiskā daļa balstīta, galvenokārt, uz LG Electronics Latvijas galvenā filiālē iegūtiem datiem , kā arī no vadības vārdiem, internetā un presē iegūtas informācijas, kā arī autores personīgiem vērojumiem un pētījumiem. Arī kvalifikācijas darbā ir izmantoti latviešu un ārzemju autoru mācības grāmatas mārketinga teorijas jautājumos, LG Electronics nepublicētie materiāli, informācijas, tāpat metodiskie norādījumi kvalifikācijas darba izstrādāšanai.
Kā galvenās pētīšanas metodes kvalifikācijas darbā ir izmantotas statistiskās analīzes metodes (salīdzināšana, grupēšana u.c.) un ekonomiskās analīzes metodes.
Darbā ir dotas atsauces uz pirmavotiem, no kuriem tiek ņemti citāti un statistikas dati.
Pētījuma periods 2003.gads – 2004.gads
Kvalifikācijas darbā ir šādi ierobežojumi:
No visa sortimenta izvēlēts tikai viens mobilā telefona modelis –
G7100, lai veiktu detalizētu analīzi un mārketingu plānu, kā arī noteikt precīzāku mērķa tirgus un mārketinga programmu preces virzīšanai.
Daži statistikas dati ir līdz 2001. gadam, jo netika iegūta jaunāka informācija;
Visi LG Electronics finansu dati nav atspoguļoti, jo vadība to uzskata par konfidenciālo informāciju. Tāpēc finansu rādītāju patiesību un to izmaiņas nevar pārbaudīt, jāvadās tikai no autores vārdiem;
Aptaujā par mobiliem telefoniem piedalījās tikai 100 cilvēki, tāpēc aptaujas rezultāti nevar būt tik precīzi.
Virzīšanas (reklāmas) izmaksas plānotas tikai 2 mēnešiem, jo nav jēgas plānot ilgākam laikam. Katru gadu izlaiž vairākus mobilo telefonu modeļus un katra modeļa reklāma neilgst vairāk kā par 2-3 mēnešiem gadā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1135264
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register