Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121975
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀ DARBĪBA    3
1.1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    3
1.2.  UZŅĒMUMA PĀRDOŠANAS ORGANIZĀCIJA    3
1.3.  PAKALPOJUMU SORTIMENTS UN RAKSTURLIELUMI    4
1.4.  UZŅĒMUMA PIRCĒJI / KLIENTI UN KONKURĒTSPĒJA TIRGŪ    5
2.  KAS IR TELEMĀRKETINGS UN TĀ NOZĪME LATVIJĀ    8
3.  UZŅĒMUMA TIRDZNIECĪBAS DARBA ORGANIZĀCIJA    11
3.1.  PĀRDOŠANAS VADĪBAS MĒRĶI    11
3.2.  MOTIVĀCIJAS IETEKME UZ PĀRDOŠANAS PROCESU    11
3.3.  PĀRDOŠANAS VADĪBAS STILS UN STANDARTI    12
3.4.  PĀRDOŠANAS DARBA PLĀNOŠANA UN KONTROLE    12
3.5.  PIRCĒJU APKALPOŠANAS PROCESA ORGANIZĀCIJA    12
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
  PIELIKUMI    15
Extract

Lai varētu veiksmīgi komunicēt ar klientiem un pircējiem, katram no 12 SIA „TM GROUP” darbiniekiem ir veikta individuāla apmācība klienta apkalpošanā pa tālruni. No tā, cik precīzi, operatīvi, skaidri un tieši, telemārketinga operators, veic sarunu ar pircēju, ir atkarīgi uzņēmuma pārdošanas apjomi un peļņa. Uzņēmumā regulāri notiek darbinieku kopsapulces par jaunu mērķu nospraušanu, kad ir sasniegti iepriekš nospraustie mērķi. Katrs darbinieks individuāli, un komanda kopā, cenšas, pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt mērķi un iekļauties termiņos.
Uzņēmuma pārdošanas iespējas attīstās, regulāri un periodiski, uzņēmumam ir jauns klients, kura produktu ir nepieciešams pārdot pircējiem. To sauc par kampaņu, kuras ietvaros ir jāizpilda klienta nosacījumu, un metodes ar kādām pārdot klienta produktu iepriekš definētai mērķu auditorijai. Pirms katras kampaņas, uzņēmuma klients, SIA „TM GROUP” 12 darbiniekiem, veic speciālas apmācības par klienta produktu un pārdošanas metodēm. Pēc apmācībām, katrs darbinieks individuāli veic zvanus definētai mērķu auditorijai un piedāvā iegādāties klienta produktu. Veiktās sarunas ir iespējams noklausīties. Telemārketinga operatori, kopā ar vadītāju, periodiski klausās sarunas ierakstus un analizē sarunas lai uzlabotu telemārketinga operatora darba kvalitāti un izaugsmi, kas ietekmē pārdošanas procesu. Katram telemērketinga operatoram ir noteikts grafiks, cik pasūtījumiem jābūt veiktiem vienā dienā vai vienā stundā.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register