Lai varētu veiksmīgi komunicēt ar klientiem un pircējiem, katram no 12 SIA „TM GROUP” darbiniekiem ir veikta individuāla apmācība klienta apkalpošanā pa tālruni. No tā, cik precīzi, operatīvi, skaidri un tieši, telemārketinga operators, veic sarunu ar pircēju, ir atkarīgi uzņēmuma pārdošanas apjomi un peļņa. Uzņēmumā regulāri notiek darbinieku kopsapulces par jaunu mērķu nospraušanu, kad ir sasniegti iepriekš nospraustie mērķi. Katrs darbinieks individuāli, un komanda kopā, cenšas, pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt mērķi un iekļauties termiņos.
Uzņēmuma pārdošanas iespējas attīstās, regulāri un periodiski, uzņēmumam ir jauns klients, kura produktu ir nepieciešams pārdot pircējiem. To sauc par kampaņu, kuras ietvaros ir jāizpilda klienta nosacījumu, un metodes ar kādām pārdot klienta produktu iepriekš definētai mērķu auditorijai. Pirms katras kampaņas, uzņēmuma klients, SIA „TM GROUP” 12 darbiniekiem, veic speciālas apmācības par klienta produktu un pārdošanas metodēm. Pēc apmācībām, katrs darbinieks individuāli veic zvanus definētai mērķu auditorijai un piedāvā iegādāties klienta produktu. Veiktās sarunas ir iespējams noklausīties. Telemārketinga operatori, kopā ar vadītāju, periodiski klausās sarunas ierakstus un analizē sarunas lai uzlabotu telemārketinga operatora darba kvalitāti un izaugsmi, kas ietekmē pārdošanas procesu. Katram telemērketinga operatoram ir noteikts grafiks, cik pasūtījumiem jābūt veiktiem vienā dienā vai vienā stundā.…