Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:124849
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Extract

Reklāma ir specializēta komunikācija. Reklāma vēsturiski bijusi kā attīstības daļa un komunikācijas tehnoloģijas atbalsts.
Reklāma ir mārketinga komunikācijas līdzeklis, kas tiek izmantots, lai pārraidītu informāciju par produktu, pakalpojumu vai ideju plašākai auditorijai. Reklāma atrodas starp fleksibilākajiem un adaptīvākajiem mārketinga komunikācijas elementiem.
Kā skaidro Valērija Praude, reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmuma sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Veidojot reklāmu, nepieciešams atbildēt uz šadiem jautājumiem:
1.Ko ar reklāmu palīdzību nepieciešams panākt?
2.Kas ir galvenās produkta perspektīvas?
3.Kādu vēstījumu vēlos pārraidīt?
4.Kādi mediji var būt labākie vēstījumam un perspektīvām.
Reklāmas lēmumu pieņemšanas procesā, pirmkārt, jānosaka mērķi. Šos mērķus iedala informējošajos, pārliecinošajos un atgādinošos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1145574
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register