Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126004
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas kampaņas mērķis un uzdevumi. SIA „Dimants” pēdējos 3jos mēnešos piedzīvo pārdošanas apjomu kritumu. Pēc pētījuma tika konstatēts, ka kritums ir saistīts ar mērķa grupas daļas priekšroku produkcijas piegādei viņu atrašanās vietā (mērķa grupa savas pastāvīgas aizņemtības dēļ arvien biežāk izvēlas juvelierizstrādājumu tirgotāju produkciju), iespējamo informācijas trūkumu par sezonas aktualitātēm pastāvīgiem klientiem un iespējamo informācijas trūkumu par uzņēmumu (tā atrašanās vietu, darbības virzienu) potenciālajiem pircējiem. Tas, ka pircēji arvien retāk izvēlas SIA „Dimants” produkciju, liecina arī par firmas prestiža kritumu. Tāpēc turpmākā gada laikā SIA „Dimants” plāno realizēt reklāmas kampaņu, kuras mērķis būs - palielināt pārdošanas apjomus vismaz līdz tā laika līmenim, kad pārdošanas apjomi bija stabili (kas nodrošināja uzņēmumam pastāvīgu peļņu) turpmākā gada laikā, piesaistīt jaunus klientus no mērķa segmenta grupas un vairot firmas prestižu. Līdz ar to reklāmas kampaņas uzdevumi ir :
Pārliecināt uzņēmuma klientus biežāk izvēlēties tieši SIA produkciju. Šie pircēji SIA produkciju pērk retos gadījumos vai izvēlas konkurentu preci. Uzdevums ir padarīt pietuvināt viņus lēmumam pirkt (padarīt īsāku lēmumu pieņemšanas procesu) un pārliecināt izvēlēties tieši „Dimants” produkciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register