Reklāmas veidi ir atkarīgi no tā, ko izvēlas par klasifikācijas pamatu. Viens no klasifikācijas veidiem ir tāds:
• preču reklāma- tās mērķis ir stimulēt atsevišķu preču pārdošanu;
• institucionālā reklāma- mērķis ir radīt firmas imidžu;
• salīdzinošā reklāma- tās mērķis ir salīdzināt divu vai vairāku preču parametrus;
• konkurējošā reklāma- izceļ firmas preču priekšrocības salīdzinājumā ar konkurējošās, vārdā nenosauktas, firmas analoģiskajām precēm.
Atkarībā no izvēlētās pieejas pircējam reklāmas iedala:
• informējošā reklāma- informē potenciālo pircēju par jaunu preci, tās cenu, izmantošanas iespējām un pakalpojumiem pēc preces nopirkšanas.
• pārliecinošā reklāma – mudina dot priekšroku konkrētai precei. Tās uzdevums ir pārliecināt potenciālo pircēju mainīt attieksmi pret preci un radīt vēlmi to iegādāties.
…