Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129933
 
Evaluation:
Published: 30.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Tirgus segmentācija    4
1.1  Tirgus segmentācijas pamatprincipi    5
1.2  Patēriņa tirgus segmentācijas pazīmes un kritēriji    7
1.3  Izmantotāju tirgus segmentācijas pazīmju raksturojums    9
1.3.1  Makrosegmentācija    9
1.3.2  Mikrosegmentācija    10
1.4  Mārketinga stratēģijas    12
1.4.1  Nediferencētais mārketings    13
1.4.2  Diferencētais mārketings    13
1.4.3  Koncentrētais mārketings    13
Akciju sabiedrība „Laima”    14
Segmentēšanas veidi un metodes A/s „Laima”    15
3.1  Segmentēšana pēc reģiona    15
3.2  Segmentēšana pēc personības tipa    16
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Izejot ar preci jebkurā tirgū – patēriņa vai industriālajā -, ražotājam jāsaprot, ka viņš nevar apkalpot visus pircējus pat tad, ja to ļautu viņa ražošanas jaudas, jo pircēji šo preci izlieto dažādi, bet galvenais – to iegādājas dažādu iemeslu dēļ. Tāpēc tirgu sadala vairākās pircēju grupās.
Par darba mērķi autore izvirzīja izpētīt segmentēšanas veidus un metodes saldumu ražotnē „Laima”.
Noteiktā mērķa izpildei, autore izvirzīja šādus uzdevumus:
1. Izskatīt teoriju par tirgus segmentēšanas veidiem un metodēm.
2. Aplūkot a/s „Laima” vēsturi, darbību un piedāvājumu.
3. Izskatīt kādus segmentēšanas veidus un metodes varētu pielietot a/s „Laima”.
4. Izstrādāt secinājumus par darba tēmu, segmentēšanas veidiem un metodēm un iegūtajiem rezultātiem.
Darba veikšanai autore izmanto analītisko pētījumu metodi, ar kuru arī izpēta un iegūst sev pietiekamu informācijas analīzi.
Lai atklātu šo tematu, autore izmanto speciālo literatūru (grāmatu literatūru un interneta resursus).
Studiju darbā tiek apskatīti segmentēšanas veidi un metodes, ko varētu pielietot a/s „Laima”.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register