Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:130800
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Secinājumi
Mūsdienās noturēt klientu ir daudz svarīgāk nekā iegūt jaunu klientu.
Lai gan kopš uzņēmuma dibināšanas pagājuši 35 gadi, tomēr tā pamatvērtības ar biznesa palīdzību darīt labu nav aizmirstas, piemēram, akcija, kas palīdz HIV cietušo vecāku bērniem.
Nav noteiktas vienotas komunikācijas vadlīnijas, lai visos sociālajos profilos komunikācijas būtu vienotā stilā, aktīva, uzrunājoša. Būtu jādefinē, kāds mērķis ir šai komunikācija, ko uzņēmums cenšas panākt ar savām aktivitātēm.
Komunikācija ar mērķauditoriju ir pasīva, uzņēmums neveido dialogu ar mērķa grupām, līdz ar to neveidojas atgriezeniskā saite.
Informācija visos trijos sociālajos tīklos (Facebook, Draugiem, Twitter) dublējās un netiek komunicēta regulāri, kas rada pasivitāti.
Profilu vizuālais noformējums ir vienots un vienkāršs, taču tas nerada dzīvīguma iesapaidu.
Sākotnēji būtu jāizprot kādēļ uzņēmums iesaistās tieši šajā sociālajā tīklā, kā arī jāprecizē, kur koncentrējās tieši viņu mērķauditorija. Ja ir grūti vienādā līmenī uzturēt četrus profilus, varbūt labāk pievērsties vienam, taču komunicēt tur par visiem simts procentiem.
Kopējais tēls rada noslēpumainības un tāluma iespaidu. Viss koncēntrējās uz aktivitātēm Lielbritānijā, kas nesaskan ar uzņēmuma darbību Latvijā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register