Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:136587
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Zīmoliem mūsdienās ir ļoti liela nozīme. Tiem lielu uzmanību pievērš gan pašu preču un pakalpojumu radītāji, gan to patērētāju, bet, protams, ne visi. Ir uzņēmumi, kā arī pircēji, kam zīmols neizsaka neko, un lielāks noteicējs ir cena. Taču, lielākajai sabiedrības daļai tomēr ir kāds, vismaz viens iemīļots zīmols, kuru tā nemanīs pret citu zīmolu.
‘’Sen senos laikos zīmoli bija parastas sadzīves preces – ziepes, tēja, veļas pulveris, apavu krēms; apnicīgi ikdienas izstrādājumi, kurus izlieto, un nopērk citus vietā. Zīmols bija pastāvīguma, atbilstības simbols. Preču viltošanas, droši neprognozējamas iedarbības un mainīgu cenu laikmetā zīmols simbolizēja standarta kvalitāti, kvantitāti un cenu. Zīmola imidžs jeb tēls radīja priekšstatu par preci un balstīja to tirgū.
Mūsdienās viss ir apgriezies kājām gaisā – zīmoli valda pār pasauli. Šodien mēs lielākoties uztveram izstrādājuma funkcijonālās īpašības kā pašas par sevi saprotmamas, un, tēlam pieliekot zīmolu pamatā, tas vairs nav tikai šo zīmolu tēls – tas ir arī mūsu tēls.
Brandings jeb zīmolu veidošana ir process, kurā tiek izstrādāts organizācijas brands jeb zīmols.
Tā mērķis: radīt organizācijas, preces vai pakalpojuma "personību" un tēlu. Oriģināli vārds "brand" nozīmē "iedezināt zīmi", tā uzdevums: "iededzināt" patērētāju atmiņā noteiktu tēlu un asociāciju kopumu par preci vai pakalpojumu. Brands sasaista objektu ar noteiktām asociācijām, piešķir precei vai pakalpojumam papildus nemateriālo vērtību un atšķir to no konkurentu piedāvājuma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register