Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138421
 
Evaluation:
Published: 13.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība un klasifikācija    4
1.1  Reklāmas būtība    4
1.2.  Reklāmas līdzekļu klasifikācija    5
2.  Sociālā reklāma    16
2.1.  Sociālās reklāmas būtība    16
2.2.  Sociālās reklāmas uzdevumi un mērķi    19
3.  Latvijas sociālajās reklāmās aktuālās problēmas    25
3.1.  Neapdomīga autotransporta vadīšana    26
3.2.  Vardarbība ģimenē    27
3.3.  Atstarotāju lietošana – drošība gājējiem    28
3.4.  Smēķēšanas un alkohola negatīvā ietekme uz cilvēka veselība    29
3.5.  Vides piesārņojums    30
3.6.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana un ar to saistītās problēmas    31
3.7.  Sociālā reklāmas kampaņa “Ātrums. Nāvīgi viltīgs.Esi gudrāks!” un tās efektivitāte    32
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra    37
  Pielikums    38
Extract

Secinājumi
1. Reklāma ieņem svarīgu lomu sabiedrībā, jo tās mērķis ir iepazīstināt patērētāju ar produktu, ieinteresēt patērētāju un uzturēt tā uzmanību uz produktu.
2. Reklāmai ir daudz veidu, kas ļauj jebkuram pārdevējam atrast pareizo reklāmpieeju tieši savam produktam, turklāt, reklāmu var uztvert arī kā mākslas veidu, jo tās izveidošana prasa kreativitāti, spēju ģenerēt idejas un dizaineriskās iemaņas.
3. Pareizi izstrādāta reklāma ļoti daudzveidīgi iedarbojas uz patērētāju – psihe, sajūtas, spriedumi, atmiņa.
4. Visvairāk sabiedrību un sociālo domāšanu ietekmē tieši sociālā reklāma, tā nereklamē kādu konkrētu produktu vai kādu pakalpojumu. Šīs reklāmas tiek vērstas uz sabiedrības dzīves kvalitātes uzlabošanu un pilda arī brīdinošo funkciju, ja runa iet tieši par sekām, kas rodas kādas cilvēku rīcības rezultātā.
5. Sociālās reklāmas mērķis ir tieši ietekmēt cilvēka vai cilvēku grupas rīcību, viedokļus un attieksmes, kā rezultāta labumu gūtu sabiedrība kopumā.
6. Sociālas reklāmas galvenā motivācija ir sociāli atbildīga rīcība un pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā. Tātad sociālā reklāma, atainojot pašreizējo situāciju sabiedrībā, pievēršas kādai problēmai.
7. Sociālā reklāma ir lielisks veids, kā ātri un plaši sasniegt lielu vai konkrētu mērķauditoriju.
8. Reklāma tieši ietekmē sabiedrību un jebkura cilvēka vēlmes un uzskatus.
9. Reklāma veido mūsu uztveri par būtībā jebko mums apkārt (preces, pakalpojumi, slavenības, pasākumi, utt.) un mūsu rīcība ir tieši atkarīga no reklāmā radītās nostājas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1335166
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register