Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143415
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  VISPĀRĒJAIS APRAKSTS PRODUKTAM MAIZE    4
1.1.  Maizes nozīme cilvēka dzīvē    4
1.2.  Nepieciešamo uzturvielu raksturojums    5
1.2.1.  Olbaltumvielas / Proteīns    5
1.2.2.  Ogļhidrāti    5
1.2.3.  Minerālvielas    5
1.2.4.  Balastvielas / šķiedrvielas    6
1.2.5.  Vitamīni    7
1.2.6.  Maizes piedevas un uzlabotāji    7
2.  „HANZAS MAIZNĪCA”    8
2.1.  Uzņēmuma vispārējais apraksts    8
2.2.  Maizes fonds    9
2.3.  Hanzas Hotline    10
3.  MAIZES TIRGUS    10
4.  SORTIMENTA VEIDU,IEPAKOJUMA UN CENU ANALĪZE    12
4.1.  Cenu salīdzinājums ar konkurentiem    16
4.2.  Preču iesaiņojums    17
5.  SVID analīze    17
6.  KONKURENTI    18
6.1.  Tirgū sastopamie anologie produkti    18
6.2.  Konkurences daudzstūris    20
7.  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Biogrāfiskais saraksts    21
Extract

7.Secinājumi un priekšlikumi
AS „Hanzas maiznīca” galvenokārt savus produktus pozicionē kā produktus, kas būtu pieejami vidusmēra cilvēkam, ar vidējiem ienākumiem. Tomēr uzņēmumam pieejamās tehnoloģijas un darbinieku kvalifikācija ļauj ražot lētāk, nesamazinot produkta kvalitāti. Tieši šo faktoru dēļ AS „Hanzas maiznīca” ir ieguvusi lielu tirgus daļu, kas uzņēmumam nodrošina lieliskas izaugsmes iespējas. Tomēr nākas secināt, ka AS „Hanzas maiznīca” nav nostiprinājusi savu tēlu, un tas rada šaubas pircējos. Lai arī uzņēmumam pieder lielākā tirgus daļa, tas nav ieņēmis stabilas pozīcijas, savā tirdzniecība.
AS „Hanzas maiznīca” neiegulda lielus līdzekļus savu produktu reklamēšanā. Iespējams uzņēmums ir izvēlējies tirdzniecības taktiku, kurā viņi konkurē ar cenu, nevis ar dārgām reklāmas kampaņām. Mūsuprāt, AS „Hanzas maiznīca” ir izvēlējusies pareizu pieeju pie iepakojuma izvēlēs, dažus savus produktus iesaiņojot, videi draudzīgos, papīra maisiņos. Tas klientos izraisa pozitīvas emocijas un pieķeršanos pie šī produkta.
Mūsuprāt, AS „Hanzas maiznīca” vajadzētu daudz lielāku vērību pievērst produktu popularizēšanai un uzņēmuma tēla nostiprināšanai. Tas iespējams palielinātu pieprasījumu pēc viņu ražotajiem maizes produktiem. Tomēr ļoti strikti vajadzētu ievērot ražošanas kvalitāti, jo tieši šis faktors var nodrošināt ilgtspējīgu attīstību, un lojālu klientu uzticību. Ievērot šos divus ieteikumus uzņēmumam vajadzētu piesaistīt daļu jaunu klientu, kas ļautu AS „Hanzas maiznīca” iegūt lielāku tirgus daļu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register