Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:148000
 
Evaluation:
Published: 13.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „Uzņēmums” raksturojums un mārketinga koncepcija   
2.  Mārketinga komplekss   
3.  Tirgus segmentēšana   
4.  M. Portera piecu spēku modelis   
5.  Mārketinga izpētes sistēma   
6.  Iedzīvotāju aptaujas rezultāti   
7.  SVID analīze   
8.  Secinājumi   
9.  Priekšlikumi   
Extract

1. SIA „Uzņēmums” raksturojums un mārketinga koncepcija
SIA „Uzņēmums” atrodas /adrese/. Uzņēmums darbojas kopš 1995. gada decembra. Pašreiz uzņēmums nodarbina 10 darbiniekus, ieskaitot uzņēmuma vadītājus, kuri arī ir uzņēmuma īpašnieki.
SIA „Uzņēmums” nodarbojas ar galdniecības izstrādājumu ražošanu pēc individuāla pasūtījuma. Visa galdniecībā saražotā produkcija ir ražota tikai pēc pircēja pieprasījuma. Uzņēmums ražo četru veidu produkciju:
• Durvis –iekšdurvis un ārdurvis
• Logus- koka logus ar dubultstikla paketi
• Mēbeles – dažāda veida mēbeles, arī virtuves iekārtas
• Kāpnes- masīvkoka kāpnes
SIA „Uzņēmums” priekšroku dod pircēja koncepcijai. Tas ir saistīts ar to, ka visā uzņēmuma pastāvēšanas laikā uzņēmuma darbība tiek vērsta uz pircēja vēlmju apmierināšanu. Pakāpeniski tiek pilnveidots produkcijas piegādes un uzstādīšanas serviss.
Sakarā ar to, ka visa produkcija ir individuāls pasūtījums, galvenais darbības virziens ir apmierināta klienta veidošana. Izgatavojot kvalitatīvu produktu un nodrošinot labu servisu, caur apmierinātiem klientiem, iegūti tiek jauni klienti un jauni pasūtījumi. Pozitīvā piemēra reklāma ir visatbilstošākā šāda uzņēmuma darbībai un pastāvēšanai.

2. Mārketinga komplekss
1. Produkts. SIA „Uzņēmums” galdniecībā izgatavo kvalitatīvus koka logus, koka ārdurvis, koka kāpnes un mēbeles. Tā, kā būvmateriālu un mēbeļu tirdzniecības vietās nav pietiekoši plašs piedāvājums durvīm un mēbelēm, kas pilnībā apmierinātu klientu vēlmes, tad viena no iespējām pasūtīt šos izstrādājumus ir šī galdniecība. Spēja pielāgoties gandrīz katrai klienta vēlmei ir tas , kas nosaka durvju un mēbeļu produkcijas priekšrocības citu produktu vidū! Grūtāk ir ar logiem, jo tos visos logu ražošanas uzņēmumos izgatavo pēc individuāla pasūtījuma. Šeit produkta izvēlē noteicošākā ir „ pozitīvā pieredze”. Kāpnes ir tas produkts, kura izgatavošanai vajadzīga, individuāla pieeja klientam, jo divu vienādu kāpņu gandrīz nav. Noteicošā produkta izvēlē ir arī pieredze.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register