Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:150350
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Preču realizācijas stimulēšanai pastāv vairāki faktori, kas to spēj ietekmēt. Šie ietekmējoši faktori ir šādi:
1. Būtiska paliek preču realizācijas problēma, kuras dēļ uzņēmēji ir spiesti rast jaunus un effektīvus stimulēšanas paņēmienus, lai realizsētu preci;
2. Ja uzņēmuma vadība preču realizācijas stimulēšanu uztver kā galveno preču realizācijas stimulēšanas paņēmienu;
3. Biznesa vidē attīstās arī konkurenti, kuri darbojās ar preču stimulēšanas metodēm, lai uzņēmums nezaudētu konkurentiem, kā ari nezaudētu klientu, tad uzņēmumi ir spiesti mārketinga budžetu novirzīt preču realizācijas stimulēšanai;
4. Starpnieki, kuriem ir svarīgas elastīgas cenas, lai tie varētu ražot lielu apjomu par visizdevīgākajām cenām;
5. Reklāmas izmaksas svārstīšanos, kā arī dažādu likumdošanas ierobežojumu dēļ.
Ja uzņēmuma produktiem būs lētāki veicināšanas pasākumi, tad šim produktam būs labāki rezultāti nekā pārējiem produktiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register