Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:151794
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai runātu turpmākajā darbā par interneta mārketingu, vispirms bija jānoskaidro, kas īsti ir pats mārketings.
Tirgzinība, tirgvedība, mūsdienās vairāk saukts kā mārketings ir process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir pamats jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai. Tas sevī ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu, kā arī ir saistīts ar patērētāju esošo un nākotnes vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.Mārketinga pamatuzdevums ir palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai iegūtu lielāku peļņu.
Sakarā ar to, ka konkurenti nesnauž, uzņēmējiem līdz ar brīdi, kad sāk apcerēt savu biznesa ideju, jau ir jādomā par to, kā šo ideju virzīt, popularizēt, padarīt īpašāku un atšķirīgāku.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register