Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:153886
 
Evaluation:
Published: 19.09.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Starptautiskais mārketings ir mārketinga orientācijas un mārketinga iespēju izmantošana starptautiskajā biznesā. Starptautiskais mārketings ietver plānošanu un darījumus, kas šķērso nacionālās robežas ar nolūku sasniegt indivīdu un organizāciju mērķus. Starptautiskais mārketings ir starptautiskā uzņēmuma vadības koncepcija, kuras pamatā ir ārzemju tirgus izpēte, eksporta produktu radīšana un virzīšana ārzemju tirgos, nodrošinot uzņēmuma nosprausto mērķu sasniegšanu. Starptautiskais mārketings ir viena no mārketinga specializētajām disciplīnām.
Mārketinga iespējas ir vadības prasmju, paņēmienu un resursu kopums.
Mārketinga orientācija ir visaptveroša pieeja starptautiskam biznesam ar mērķi gūt organizācijas panākumus ilgtermiņā. Mārketinga orientācija- uzņēmuma vadītāja pamat attieksme kā tie organizē sava uzņēmuma darbu. To raksturo: sistemātiska perspektīva, maiņas perspektīva, vērtību perspektīva un procesorientēta pieeja visiem lēmumiem. Sistemātiska perspektīva- uzņēmuma labklājība ir atkarīga no tā attiecībām ar klientiem un citiem tirgus dalībniekiem- nodrošinot tiem garantētu pakalpojumu minimumu, kas nav pretrunā cits ar citu. Pētījumu virzieni: uzņēmējdarbības vide; noteikta tirgus, segmenta izpēte; patērētāju vajadzības u.c. Maiņas perspektīva- nolūkā veidot ilgtermiņa veiksmīgu biznesu, ir apzināti jāveido un jāuztur attiecības ar tirgus dalībniekiem un sabiedrību kopumā. Vērtību perspektīva- organizācijā jākoncentrējas uz vērtību un labumu savstarpēju nodrošināšanu maiņas procesos ar citiem tirgus dalībniekiem un sabiedrību ilgtermiņā. Visiem iesaistītajiem partneriem ir jābūt pamatojumam- kāpēc lai tie iesaistītos un uzturētu maiņas attiecības ilgtermiņā. Galvenais jautājums- Vai uzņēmums spēj piedāvāt būtisku ieguldījumu darījumu partnera problēmu atrisināšanā? Procesorientētā pieeja- ikvienā organizācijā nepieciešams precīzi koordinēt darbiniekus vienlaikus visās organizācijas funkcijās.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1333970
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register