Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:156476
 
Evaluation:
Published: 12.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Iepakojuma un attieksmes teorētiskie aspekti    4
1.1.  Iepakojums un tā būtība    4
1.1.1.  Iepakojuma veidi    4
1.1.2.  Iepakojuma dizians    5
1.1.3.  Iepakojuma likums    7
1.1.4.  Iepakojums kā reklāma    8
1.1.5.  Smaržu iepakojuma nozīme    9
1.1.6.  Iepakojuma ietekme uz patērētāju    10
1.1.7.  The Body Shop smaržu iepakojums    11
1.2.  Attiekmse un tās veidošanās principi    12
1.2.1.  Attieksmes veidošanās un attieksmes komponentes    12
1.2.2.  Attieksmes funkcijas    13
1.2.3.  Pattērētāju tipi    13
1.2.4.  Pattērētāju izvēles ietekmējošie faktori    15
2.  Pētījums par patērētāju attieksmi pret The Body Shop smaržu iepakojumu    18
2.1.  pētījuma metožu un objektu raksturojums    18
2.2.  Fokusgrupas diskusijas analīze un interpretācija    19
  Priekšlikumi un secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikumi    29
Extract

Pēdējais jautājums - kādām īpašībām, Jūsuprāt, jāpiemīt labam smaržu iepakojumam? Pirmais dalībnieks - noteikti nekam pārspīlētam un pārlieku krāsainam. Iepakojumam ir jāuzrunā pircējs un tam jāsasaucās ar pašu aromātu.
Otrais dalībnieks uzskata, ka iepakojumam jāizskatās pievilcīgi un kvalitatīvi-attiecīgi smaržu kvalitātei un aromātam. Tas nedrīkst izskatīties lēts un bezgaumīgs.
Trešajam dalībniekam svarīgi, lai ir ērti paņemams rokās, labs dizains – tāds, kuru nav slepus jāvelk ārā no somiņas, jāpriecē mūsu acis. Ceturtais dalībnieks uzskata, ka labam smaržu iepakojumam jāpiemīt elegancei un prestižam. Uz piektais dalībnieks uzskata, ka pārdomāts dizains, forma, krāsa, jāietver kāds interesanst elements, kas piesaistītu manas acis.
Pēc šīm atbildēm var secināt, ka tam jāizskatās pievilcīgam un kvalitatīvam, nedrīkst izskatīties lēts, dizainam, tomēr jābūt labam.

Secinājumi
1. Smaržu ipekojums ir informācijas nesējs, tas ir kā komunikācijas tilts starp ražotāju un patērētāju.
2. Viens no vadošajiem patērētāja rīcības motīviem ir estētiskais jeb emocionālais motīvs, kad liela uzmanība tiek pievērsta produkta izskatam, iepakojumam.
3. Bieži patērētājs izvēlas preci tieši pēc ārējā izskata, it sevišķi gadījumos, kad smaržas tiek dāvinātas. Iepakojuma dizains – viens no pamatinstrumentiem, lai motivētu pircēju izvēlēties preci.
4. Pēc dalībnieku domām iepakojuma dizainam jāizskatās dārgam, gaumīgam un elegantam.
5. Pēc dalībnieku atbildēm autore secina, ka tieši aromāts un iepakojums ir tie elementi, kas veido attieksmi pret smaržām.
6. Autore secina, ka The Body Shop smaržu iepakojums nav no pievilcīgākajiem un patērētājus tas neuzrunā. Vizuāli pievilcīgāki ir citu zīmolu iepakojumi, piemēram, kā Avon un Oriflame, kuri sava dizaina pēc izskatās gaumīgi un kvalitatīvi.
7. The Body Shop smaržu iepakojums ir vienkāršs un tas rada vienkāršu tēlu par The Body Shop uzņēmumu.
8. Darba autores izvirzītā hipotēze – pattērētāji nav apmierināti ar smaržu iepakojumu, jo tas šķiet pārāk vienkāršs un izskatās lēts tiek daļēji apstiprināta.
9. Hipotēzes pirmā daļa netiek pierādīta, ka patērētāji nav apmierināti ar The Body Shop smaržu iepakojumu, bet tiek pierādīta otrā daļa , ka The Body Shop iepakojums izskatās vienkāršs un lēts.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register