Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Patērētāju attieksme pret "The Body Shop" smaržu iepakojumu-
Patērētāju attieksme pret "The Body Shop" smaržu iepakojumu
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Iepakojuma un attieksmes teorētiskie aspekti | 4 |
1.1. | Iepakojums un tā būtība | 4 |
1.1.1. | Iepakojuma veidi | 4 |
1.1.2. | Iepakojuma dizians | 5 |
1.1.3. | Iepakojuma likums | 7 |
1.1.4. | Iepakojums kā reklāma | 8 |
1.1.5. | Smaržu iepakojuma nozīme | 9 |
1.1.6. | Iepakojuma ietekme uz patērētāju | 10 |
1.1.7. | The Body Shop smaržu iepakojums | 11 |
1.2. | Attiekmse un tās veidošanās principi | 12 |
1.2.1. | Attieksmes veidošanās un attieksmes komponentes | 12 |
1.2.2. | Attieksmes funkcijas | 13 |
1.2.3. | Pattērētāju tipi | 13 |
1.2.4. | Pattērētāju izvēles ietekmējošie faktori | 15 |
2. | Pētījums par patērētāju attieksmi pret The Body Shop smaržu iepakojumu | 18 |
2.1. | pētījuma metožu un objektu raksturojums | 18 |
2.2. | Fokusgrupas diskusijas analīze un interpretācija | 19 |
Priekšlikumi un secinājumi | 27 | |
Izmantotā literatūra | 28 | |
Pielikumi | 29 |
Pēdējais jautājums - kādām īpašībām, Jūsuprāt, jāpiemīt labam smaržu iepakojumam? Pirmais dalībnieks - noteikti nekam pārspīlētam un pārlieku krāsainam. Iepakojumam ir jāuzrunā pircējs un tam jāsasaucās ar pašu aromātu.
Otrais dalībnieks uzskata, ka iepakojumam jāizskatās pievilcīgi un kvalitatīvi-attiecīgi smaržu kvalitātei un aromātam. Tas nedrīkst izskatīties lēts un bezgaumīgs.
Trešajam dalībniekam svarīgi, lai ir ērti paņemams rokās, labs dizains – tāds, kuru nav slepus jāvelk ārā no somiņas, jāpriecē mūsu acis. Ceturtais dalībnieks uzskata, ka labam smaržu iepakojumam jāpiemīt elegancei un prestižam. Uz piektais dalībnieks uzskata, ka pārdomāts dizains, forma, krāsa, jāietver kāds interesanst elements, kas piesaistītu manas acis.
Pēc šīm atbildēm var secināt, ka tam jāizskatās pievilcīgam un kvalitatīvam, nedrīkst izskatīties lēts, dizainam, tomēr jābūt labam.
Secinājumi
1. Smaržu ipekojums ir informācijas nesējs, tas ir kā komunikācijas tilts starp ražotāju un patērētāju.
2. Viens no vadošajiem patērētāja rīcības motīviem ir estētiskais jeb emocionālais motīvs, kad liela uzmanība tiek pievērsta produkta izskatam, iepakojumam.
3. Bieži patērētājs izvēlas preci tieši pēc ārējā izskata, it sevišķi gadījumos, kad smaržas tiek dāvinātas. Iepakojuma dizains – viens no pamatinstrumentiem, lai motivētu pircēju izvēlēties preci.
4. Pēc dalībnieku domām iepakojuma dizainam jāizskatās dārgam, gaumīgam un elegantam.
5. Pēc dalībnieku atbildēm autore secina, ka tieši aromāts un iepakojums ir tie elementi, kas veido attieksmi pret smaržām.
6. Autore secina, ka The Body Shop smaržu iepakojums nav no pievilcīgākajiem un patērētājus tas neuzrunā. Vizuāli pievilcīgāki ir citu zīmolu iepakojumi, piemēram, kā Avon un Oriflame, kuri sava dizaina pēc izskatās gaumīgi un kvalitatīvi.
7. The Body Shop smaržu iepakojums ir vienkāršs un tas rada vienkāršu tēlu par The Body Shop uzņēmumu.
8. Darba autores izvirzītā hipotēze – pattērētāji nav apmierināti ar smaržu iepakojumu, jo tas šķiet pārāk vienkāršs un izskatās lēts tiek daļēji apstiprināta.
9. Hipotēzes pirmā daļa netiek pierādīta, ka patērētāji nav apmierināti ar The Body Shop smaržu iepakojumu, bet tiek pierādīta otrā daļa , ka The Body Shop iepakojums izskatās vienkāršs un lēts.
…
- Patērētāju attieksme pret "The Body Shop" smaržu iepakojumu
- Reklāma žurnālos un televīzijā. Patērētāju attieksme
- Uzņēmuma mārketinga pasākumi patērētāju attieksmes mainīšanā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma žurnālos un televīzijā. Patērētāju attieksme
Research Papers for university39
-
Patērētāju attieksme pret reklāmu TV un žurnālos
Research Papers for university14
-
Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu internetā
Research Papers for university39
Evaluated! -
Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)
Research Papers for university27
-
Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā
Research Papers for university15