Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158462
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmā izmantots veiksmīgs burtu fonts, kas ļauj tekstu viegli salasīt, bet tai pat laikā teksts iekļaujas reklāmas kopskatā. Tā kā cilvēki ir pazīstami ar šo produktu, papildus informāciju nav nepieciešamas ievietot. Reklāmas efektivitāti rada tās pievilcīgums, kas iedarbojas uz bezapziņu, tādā veidā radot simbolisku iespaidu. Reklāma veidota tā, lai ietekmētu cilvēku rīcību, kuriem tā ir adresēta.
Visas cilvēku darbības pamatā ir noteikti motīvi, kuri virza uz noteiktiem mērķiem, šajā gadījumā tie ir estētiskie jeb emocionālie motīvi, konkrētāk- emocionālie pirkšanas motīvi. Cilvēkiem, kuriem ir svarīgs izskats, popularitāte un kvalitāte šo preci noteikti iegādāsies. Bet vēl pie tā visa spēlē tradīciju jeb ieraduma motīvs, jo tas ir Latvijas produkts, tas ir kā simbols Latvijai. Tāpat kā „Laimas” konfektes, tā arī „Rīgas melnais balzams” būs produkti, ko cilvēki iegādāsies tradīciju vadīti.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register