Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158742
 
Evaluation:
Published: 16.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2. Mārketinga koncepcija.
Zemāk tiks atspoguļota sporta kluba „Active Life” sistematizēti un apkopoti uzskati par kluba procesu.
Sporta klubā pastāv 5 alternatīvās koncepcijas, uz kura pamata klubs organizācijas veic savu mārketinga darbību:
• Produkcijas koncepcija
• Produkta koncepcija
• Pārdošanas koncepcija
• Pircēju koncepcija
• Sociālā mārketinga koncepcija
Produkcijas koncepcija
Paredz, ka pircējs priekšroku dos plaši pieejamiem pakalpojumiem ar zemām un mērenām cenām. To sporta klubs arī pilnveido, plašs sortimenta klāsts un cenas atbilstoši katra cilvēka vajadzībām un izvēlei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register