Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161206
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pētījuma metodoloģijas pamatojums    3
  Aptaujas anketa    5
  Lūdzu novērtējiet reklāmas veidus popularitāti Jūsu portālā    6
  Kādi ir Jūsuprāt reklāmas Internetā attīstības problēmas Latvijā? (vairākas atbildes iespējamas)    7
  Pētījuma rezultāti un to analīze    9
  Reklāmas Internetā pilnveidošanas virzieni    15
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Extract

Pētījumā tika izmantota anketēšanas metode, izmantojot kvantitatīvo pētīšanas metodi.
Kvantitatīvās metodes izmanto, lai iegūtu skaitlisku informāciju par kāda produkta, pakalpojuma, viedokļa, procesu, parādību izplatību sabiedrībā kopumā vai konkrētā mērķa grupā, lai iegūtu kvantitatīvos datus, kas raksturotu ar kvalitatīvo metožu palīdzību konstatēto parādību izplatību sabiedrībā vai mērķa grupā.
Autore izveidoja CAWI (Computer Assisted Web Interviews) – datorizētās intervijas anketu, kas izmantojas netiešās intervijas veikšanai.
CAWI - ir viena no mūsdienīgākajām pētnieciskajām metodēm, kura paredzēta Interneta lietotāju mērķa grupas aptaujām. Respondenti aptaujām tiek atlasīti no dažādām datu bāzēm, reitingiem, topiem, vai tiek piesaistīti dalībai pētījumā ar reklāmas banneru vai citu interaktīvo līdzekļu palīdzību.(1)
Pētījuma mērķgrupa
Kā mērķgrupa tika izvēlēti Latvijas TOP 110 portālu darbinieki, kas ir tieši saistīti ar reklāmas jautājumu risināšanu un nodarbojās ar to ikdienas darbā.
Pētījuma mērķis
Šī aptauja tika izveidota, lai gūtu informāciju par reklāmas Internetā popularitāti un izzinātu portālu darbinieku viedokli par reklāmas Internetā attīstības problēmām un perspektīvām, problēmām un attīstības tendencēm Latvijā mūsdienās.
Pētījuma uzdevumi
1.Sameklēt informāciju par Latvijas populārāko portālu topu.
2.Noskaidrot reklāmas Internetā veidus un apmaksas sistēmas, kuras piedāvā Topa ievietotie portāli.
3.Izpētīt piedāvāto reklāmas veidu popularitāti no portālu darbinieku viedokļa.
4.Apkopot portālu darbinieku uzskatus un padomes par reklāmas Internetā problēmām un attīstības tendencēm Latvijā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1113977
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register