Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161360
 
Evaluation:
Published: 27.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Reklāma un tās efektivitāte    4
  Reklāmas speciālistu un patērētāju viedokļi par reklāmas efektivitāti    5
  Sociālie portāli    6
  Metodes apraksts    7
  Rezultāti    9
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi
Veicot šo pētījumu, var secināt, ka reklāma tiešā vai netiešā veidā skar visus cilvēkus. Dators ir kļuvis par neatņemamu cilvēku dzīves sastāvdaļu tādēļ ikkatrs cilvēks saskaras ar reklāmām sociālajos portālos. Veicot aptauju var secināt, ka visi respondenti ļoti daudz sava laika pavada sociālajos tīklos. Vidējais patērētais laika periods sociālajos portālos bija 5,4 stundas. Laika gaitā katram ir izveidojies savs viedoklis par reklāmām un to nepieciešamību sociālajos portālos. Analizējot anketas, var secināt, ka lielākā daļa cilvēku pret reklāmām attiecas negatīvi un nevēlas saskarties ar tām sociālajos portālos, kaut gan tai pat laikā izprot reklāmas nepieciešamību. Gandrīz 80% respondentu minēja, ka viskaitinošākās un traucējošākās ir tieši pop-up, jeb tā sauktās uznirstošās reklāmas. Tās traucē veikt ierastas darbības, un nevis rosina cilvēkus kaut ko pirkt, bet ilgtermiņā liek izjust riebumu pret konkrēto piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Jautājums par sociālo portālu lietojumu, liek secināt, ka vispamanāmākās un efektīvākās reklāmas ir tieši sociālajā portālā draugiem.lv, kuru kā visbiežāk lietoto portālu atzina 50 % respondentu. Arī reklāmas šajā portālā esot vispamanāmākās un iedarbīgākās. Kā liels pluss tika minēts, ka portāla reklāmu skaitā nav pop-up, jeb uznirstošās reklāmas, kā arī reklāmām nav nekādi skaņas efekti, kas varētu traucēt ierastās darbības. Sociālo portālu twitter.com par visbiežāk lietoto atzina 30 % respondentu, tomēr tika norādīts, ka šajās portālā reklāmas nav īpaši pamanāmas, līdz ar to reti, kad sasniedz savu mērķauditoriju. Bieži dažādu produktu un pakalpojumu reklamēšanā tiek iesaistīti sociālo portālu lietotāji, kuri tiek aicināti retweetot, jeb atkārtot šo reklāmas tekstu savā profilā popularizējot to. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1335471
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register