Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:163353
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA DARBĪBAS NOZĪME UZŅĒMĒJDARBĪBAS VADĪŠANĀ    5
1.1.  Mārketinga vides analīze    5
1.1.1.  Mārketinga iekšējā vide    5
1.1.2.  Mārketinga ārējā vide    7
1.2.  Mārketinga stratēģija    12
1.2.1.  Mārketinga stratēģijas veidi    12
1.2.2.  Mārketinga stratēģijas izvēli noteicošie faktori    14
2.  SIA „OPTIMERA LATVIA” MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    15
2.1.  Būvniecības nozari Latvijā ietekmējošie faktori    15
2.2.  SIA „Optimera Latvia” misija, mērķi un stratēģija    16
2.3.  Uzņēmuma produktu sortiments    18
2.4.  SIA „Optimera Latvia” iekšējās vides raksturojums    24
2.5.  SIA „Optimera Latvia” ārējās vides raksturojums    27
2.6.  SIA „Optimera Latvia” darbības SVID analīze    30
3.  MĀRKETINGA PASĀKUMU PLĀNA IZSTRĀDE SIA „OPTIMERA LATVIA” ATTĪSTĪBAI    35
3.1.  Reklāmas veidu un to efektivitātes izvērtējums SIA „Optimera Latvia” mārketinga pasākumu īstenošanai    35
3.2.  Turpmāko mārketinga pasākumu plāns SIA „Optimera Latvia” darbības attīstībai    41
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    47
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    49
  PIELIKUMI    50
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot sev par labu vai meklēt iespējas, kā pielāgoties to ietekmei, lai īstenotu mārketinga mērķus.
2. Galvenie mārketinga stratēģijas izvēli noteicošie faktori ir klientu skaita palielināšana, darījuma vidējā apjoma palielināšana, kā arī atkārtota pirkuma biežuma palielināšana.
3. SIA „Optimera Latvia” ilgtermiņa attīstības mērķis ir sekmīgi darboties Latvijas būvniecības tirgū, turpmāko 5 gadu laikā paplašinot preču sortimentu par 20%. Tas gan vairāk ir saistīts ar privātās preču zīmes ieviešanu; attīstīt sadarbību ar piegādātājiem un veicināt piegādes tieši no Eiropas rūpnīcām, tādējādi palielinot tirgus daļu.
4. Kreditēšanas iespēju ziņā SIA „Optimera Latvia” lielveikali nodrošina izdevīgas nomaksas iespējas katram klientam individuāli. Zinot to, ka dažos konkurentu uzņēmumos dominē tikai skaidrā nauda, tad „Būvniecības ABC” tagad var norēķināties gan skaidrā naudā, kā arī preci iegādājoties uz pēcapmaksu pēc individuāla grafika.
5. Izvēloties sadales kanālus, tiek pielietota galvenokārt „Ražotājs-Mazumtirgotājs” stratēģija, kas nodrošina teicamu servisu. SIA „Optimera Latvia” preces piegādā arī Igaunijas, Lietuvas un Skandināvijas lielākās rūpnīcas pēc šādas sistēmas.
6. Strādājot taupības režīmā uzņēmums ir atteicies no personāldaļas amata, kā arī apsardzes pakalpojumiem tirdzniecības zālē, būtiski samazinot arī iepirkuma nodaļas izmaksas.
7., „Būvniecības,,ABC”,,lielveikali galvenokārt orientējas uz būvfirmām un vairumpircējiem, celtniecības kompānijām un individuālā darba veicējiem, kas uzņēmumam nes vislielāko peļņu.
8. Veicot SVID analīzi, autors secina, ka viens no vājuma punktiem uzņēmumā ir IT nodaļas nepilnības. Tā, kā uzņēmuma mājas lapu pēc statistikas datiem apmeklē ap 200-300 cilvēku dienā,..tad ļoti liela nozīme ir tās sniegtajai informācijai un arī vizuālajam noformējumam. Diemžēl lapas informācija nav atjaunota kopš 2007. gada, tāpat arī e-pakalpojumu sadaļa un sortimenta pārskats, ar kuru klients nu jau nevar iepazīties objektīvi.
9. Spēcīgs klientu piesaistes instruments ir reklāma. SIA „Optimera Latvia” lai popularizētu un piesaistītu klientus, izmantoja dažādus reklāmas veidus, kurus izanalizējot autors secina, ka efektīvas ir radioreklāmas, afišas uz sabiedriskā transporta, kā arī reklāmas nozares žurnālos.
10. Kā viena no svarīgākajām uzņēmuma tālākās attīstības iecerēm ir saglabāt esošos klientus ar dažādām akcijām, interneta tirdzniecību un labi saplānotu preču komplektāciju un piegādi. Lai uzņēmums attīstītos, jāievieš jaunas darba metodes un tehnoloģijas. Detalizētāk jāplāno darbinieku darba intensitāte, lai samazinātu izmaksas un paaugstinātu kvalitāti.

Priekšlikumi
1. Veikala direktoram uzlabot iekšējo komunikāciju starp struktūrvienībām, laikā informējot tās darbiniekus par gaidāmajiem jaunumiem vai darbības principiem. Tajā pašā laikā būt ar stipru mugurkaulu un nepakļauties „Optimera Estonia” dažbrīd neefektīvām idejām, kā, piemēram, krīzes laikā nepamatoti lūgt pacelt cenas līdz 5%.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −52,95 €
Work pack Nr. 1313380
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register