Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:164117
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga mērķis ir apmierināt klientu vajadzības un vēlmes, attiecīgi rodas nepieciešamība šīs patērētāju vēlmes un vajadzības izzināt. Tādēļ tiek pētīta patērētāju uzvedība. Kaut arī saprast cilvēku rīcību nekad nav vienkārši, tomēr klientu pētīšana sniedz ieskatu pircēju nākotnes vēlmēs un tādējādi palīdz uzņēmumam jaunu preču un pakalpojumu veidošanā un izstrādē.
Process, kura laikā patērētāji iegādājas preces, ir ļoti komplicēts, jo pastāv liels daudzums iekšēju un ārēju faktoru, kuri ietekmē pirkšanas lēmumu. Ir pieci posmi, caur kuriem iziet pircējs, lai nonāktu pie pirkšanas lēmuma pieņemšanas:
Problēmas izzināšana;
Informācijas meklēšana;
Informācijas vērtējums;
Pirkšanas lēmuma pieņemšana;
Novērtējums pēc pirkšanas izdarīšanas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1246771
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register