Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:166708
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Par zīmolu    4
1.1.  Zīmola nozīme patērētājiem    5
1.2.  Zīmolu attīstīšana    7
1.3.  Zīmolu rašanās un pieaugšana    8
2.  Zīmoli un Latvija    11
2.1.  Latvija kā zīmols    11
2.2.  Latvijas jauniešu vidū atpazīstamākie un populārākie sporta preču zīmoli    12
2.3.  Ietekmīgākie zīmoli Latvijā    13
2.4.  Mīlētākie zīmoli Latvijā    14
2.5.  Preču zīmes aizsardzība    16
3.  Skaidrojošā vārdnīca    18
4.  Pētījuma analīze    19
  Aptaujas anketas analīze    19
  Secinājumi    26
  Izmantotie informācijas avoti    27
  Anotācija    28
  Annotation    29
  Pielikumi    30
Extract

Secinājumi
Darba gaitā secināju, ka:
1. Cilvēki pērk zīmolu preces tāpēc, ka viņiem tās patīk un ja viņiem tās nepatiktu, tad cilvēki vienkārši tās nepirks.
2. Vispopulārākās zīmolu preces ir tās, kuras ražo „Nike” un „Adidas”, visatpazīstamākās ir „Nike” zīmolu preces( atpazīst 97% Latvijas jauniešu) un Adidas zīmolu preces( atpazīst 96% Latvijas jauniešu)
3. Zīmols ir sava laika, vietas un kulta produkts
4. Zīmolus nav iespējams pilnībā kontrolēt. Tos var tikai vairāk vai mazāk ietekmēt un vadīt vēlamajā virzienā
5. Vismīlētākais zīmols Latvijā 2009. gada ir „Nokia”, kurš aiz sevis atstāj „Google”, „Inbox”, un „draugiem.lv”
6. Visietekmīgākais zīmols Latvijā 2009. gadā ir „Nokia”, aiz kura seko „Lāči” un „LNT”
7. 62% respondentu uzskata, ka Latvija kā valsts nav atpazīstama
8. Ka cilvēku ienākumiem ir būtiska ietekme uz zīmolu preču pieprasījumu, jo jautājumā-Vai Jūs pirktu zīmolu preces, ja Jūsu ienākumi strauji pieaugtu, 58% atbildēja jā, 6% atbildēja nē, savukārt 36% atbildēja, ka zīmolam nav nozīmes, galvenais ir kvalitāte un tas ir apstiprinājums uz darba gaita izvirzīto hipotēzi - cilvēku ienākumiem ir būtiska ietekme uz zīmolu preču pieprasījumu.
Izstrādājot savu zinātniski pētniecisko darbu, izpētot literatūru par zīmoliem, analizējot zīmolu atpazīstamību un veicot anketēšanu autors izvirza šādus ierosinājumus:
Ja valsts amatpersonas grib, lai Latvija ir atpazīstama pozitīvā gaismā, ir jāpievērš uzmanība tam, kā Latvijas valsts reklāmas tiek uztvertas vietējā un starptautiskajā sabiedrībā. Kaut arī 50 respondentu atbildes nav pietiekoši objektīvs vērtējums, tomēr ja 68% no respondentiem uzskata, ka Latvija kā valsts nav atpazīstama, tad tam ir pietiekoši liela nozīme
Ja Latvijas uzņēmēji vēlas, lai viņu ražotajām zīmolu precēm būtu lielāka atpazīstamība, tad viņiem tās ir vairāk jāreklamē produktu valsts un starptautiskajā mērogā un nopietni jādomā par kvalitāti

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1249751
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register