Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:171017
 
Evaluation:
Published: 20.01.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Satura rādītājs    6
  Ievads    7
  Problēmas apraksts    8
1.1.  Problēmas apraksts    8
1.2.  Problēmas priekšvēsture    8
1.3.  Problēmas būtība    9
1.4.  Problēmas risināšana    9
  Pētījuma apraksts    10
2.1.  Kā tiek plānota informācijas, datu vākšana    10
2.2.  Kā tiek plānota savākto datu analīze    10
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Extract

Ievads
Ikdienā, atverot savu pastkastīti, atšķirot avīzi vai žurnālu, ieslēdzot televizoru, apmeklējot sporta pasākumu vai ieskatoties teātra izrādes programmiņā, mēs neizbēgami sastopamies ar vēstījumiem par ar vien komfortablākiem braukšanas līdzekļiem, attīstītākām komunikāciju tehnoloģijām, skaistākiem ceļojumiem, baltāku veļu, tīrāku ādu, spīdīgākiem matiem un dažādiem citiem sasniegumiem, ar ko lepojas mūsu industriālā pasaule. Reklāma maina mūsu priekšstatus par sevi.
Mēs dzīvojam patērētāju ērā, reklāmas laikmetā, lepni dēvējot sevi par informācijas sabiedrību, lai gan būtu jāsaka, ka esam reklāmas sabiedrība. Jo tieši visuresošā, visuvarenā reklāma netiešā un tiešā veidā man, tev, mums visiem stāsta, rāda, borē un ieborē, kā jāizskatās, kas jāēd, jādzer, ar ko jābrauc, kas jālasa un kas jāskatās, lai drīkstētu saukties par stilīgu cilvēku. Patīk mums tas vai ne, bet mūsdienu realitāte nosaka neiztrūkstošu reklāmas klātbūtni ikdienā – pārtikas preču iesaiņojumi, reklāmbukleti vai skrejlapiņas veikala iepirkumu grozos vai ratiņos, dienišķā avīze, mīļotais žurnāls, iecienītais radioraidījums, nemaz nerunājot par labām filmām – reklāmdevēju sapni un skatītāju murgu (pusotru stundu garā labā filmā reklāmas pauzes ik pēc 15 minūtēm).
Pēc likuma "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas".

Problēmas apraksts
1.1. Problēmas apraksts
Vissvarīgākais mārketinga uzdevums ir nodrošināt pieprasījumu un stimulēt noietu, lietā liekot reklāmu, tiešo pārdošanu, pārdošanas veicināšanu un sabiedriskās attiecības. Reklāma kalpo tam, lai paziņotu ar dažādiem līdzekļiem (dažreiz visiem iespējamiem), paziņotu par jaunām precēm vai pakalpojumiem un viņu īpašībām, veidotu uzņēmuma tēlu, un ir virzīta uz potenciālo pircēju, par to maksā sponsors, un tā kalpo, lai virzītu viņa produkciju un idejas.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register