Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:172833
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas vēsture    4
1.2.  Reklāmas mērķi, uzdevumi un mērķauditorija    5
1.3.  Reklamēšanās metodes    7
1.4.  Reklāmas mediju izvēle    7
1.5.  Reklāmas izvietošanas vietas un veidi    9
1.6.  Reklāmas ietekme uz patērētajiem – reklāmas uztveres nosacījumi    10
1.7.  Reklāmas ietekmes psiholoģija    13
2.  Reklāmas uzraudzība un ierobežojumi    15
3.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    16
4.  „Post –Club” reklamēšanās iespējas    17
5.  Pētnieciskā daļa    20
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikumi    28
Extract

„Post –Club” uzdevums ir izvēlēties reklāmas mēdiju, kas ideju sniegs auditorijai. Lai veiksmīgi pakalpojums tiktu reklamēts, kluba īpašnieki izvēlas vietu, mēdiju veidu, specifiskos līdzekļus un laiku, kad reklāmu izvietot. Reklāmas tiek izvietotas, lai tās būtu sasniedzamas (studentu viesnīcās, pieturās, veikalos u.c.), lai laikus informētu par jaunākajiem notikumiem un lai tās būtu pieejamas kluba mērķauditorijai.
Reklāmas izplatīšanai „Post –Club” izmanto daudzumus mēdiju veidus: radio, internetu, publiskās vietas (universitātē, studentu viesnīcās u.c.), tirdzniecības vietas (veikali). Reklāmas izplatīšanai izmanto bukletus (afišas), skrejlapas, radio reklāmas un interneta reklāmas.
Kluba darbības sākumā reklāmas plakātos pārsvarā tika izmantota brūna krāsa, kas īpaši šo plakātus neizcēla, jo tie bija neizteiksmīgi (skatīt 4.2. attēlu).
Ejot laikam, reklāmas plakāti kļuva krāšņāki un piesaistošāki. Tajos tika izmantotas dažādu salikumu un košākas krāsas un sievietes vai to tēli.
Reklāmas veidotāji „Post – Club” reklāmas plakātos cenšas atspoguļot uztveres efektivitātes objektus, t.i., izteiksmīguma un saturīgi nozīmīgos objektus. Uztverei kā izteiksmīguma objektus lieto, formu un krāsa un to kombinācijas. Krāsas plakātos ir košas. Sarkanā krāsa plakātos tiek lietota, jo tā ir uzkrītošāka salīdzinot ar citām. Pēc vācu profesora T. Kēniga eksperimentālajiem rezultātiem var secināt, ka uz balta fona vislabāk izceļas balta un sarkana krāsa (skatīt 4.3. attēlu). Kā saturīgi nozīmīgos objektus reklāmas veidotāji izmanto vispārīgo nozīmīgumu un mērķa grupas nozīmīgumu. Tā kā „Post –Club” mērķauditorija ir jaunieši/studenti, līdz ar to viņu piesaistīšanai reklāmās izmanto visiem pazīstamas personas (piemēram, Ufo, Tomu Grēviņu u.c.), sieviešu tēlus un parasti piedāvātā programma ir saistīta ar erotiskām lietām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1115069
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register