Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:173524
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Z/S „Ozoliņi” iekšējās vides analīze    4
1.1.  Z/S „Ozoliņi” apraksts    4
1.2.  Piedāvātais produkts - mājas vīns „Dzidris”    6
2.  Z/S „ozoliņi” tiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējums    11
3.  Z/S „ozoliņi” netiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējums    15
4.  Z/S „ozoliņi” stipro un vājo pušu, iespēju un draudu analīze    20
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

IEVADS
Tā kā mūsdienās nekas nestāv uz vietas, arī uzņēmējdarbībai ir jāattīstās plašāk, tādēļ uzņēmumiem ir jāmeklē jaunas tirgus nišas, jauni klienti, jaunas iespējas kā palielināt savu peļņu. Tieši tāpēc ikvienam uzņēmumam, lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmuma darbību un izvēlētos pareizo mārketinga stratēģiju, ir nepieciešams veikt tirgus jeb mārketinga vides izpēti.
Mārketinga vide ir tāds telpisks formējums, kurā darbojas faktori, kas īstermiņa vai ilgtermiņā ietekmē ražotājus, produktus, mārketinga procesus vai pircējus. Mārketinga vides izpēte sevī ietver uzņēmuma iekšējās vides analīzi, uzņēmuma tiešās ietekmes (mikrovides) un netiešās ietekmes (makrovides) ārējās vides faktoru novērtējumu.
Veicot tirgus izpēti, ir iespējams konstatēt un apzināt dažādus mikrovides faktorus (tie mūs ietekmē tieši, īstermiņa un tos arī pats uzņēmums un tā mārketinga procesi var ietekmēt), kā arī makrovides faktorus (tie uzņēmumu un tā mārketinga procesus ietekmē netieši, tos ietekmēt vispār nav iespējams, bet ir iespējams tos prognozēt, iemācīties tiem pielāgoties).
Darba aktualitāti noteica tas, ka pēdējos gados patērētāji aizvien vairāk vēlas iegādāties ekoloģiskus, Latvijā ražotus produktus, un Z/S „Ozoliņi” mājas vīns ir tieši tāds. Turklāt šāda veida produkts Latvijas tirgū ir kas jauns, Z/S „Ozoliņi” ir vienīgā licenzētā vīna darītava Latvijā.
Šis studiju darbs ir izstrādāts ar mērķi veikt tirgus izpēti Z/S „Ozoliņi” produktam „Dzidris”. Lai šo mērķi īstenotu, darba autore izvirza sev šādus uzdevumus:
• veikt uzņēmuma iekšējās vides analīzi;
• veikt uzņēmuma mikrovides jeb tiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējumu;
• veikt uzņēmuma makrovides jeb netiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējumu;
• izveidot SVID matricu;
• izdarīt secinājumus par pētījuma laikā iegūto informāciju.
Lai veiktu šos uzdevumus, autore izmantos sekojošas metodes: apskatīs dažādu rakstīto literatūru, veiks aptaujas, novērtēs un analizēs iegūto informāciju.
Studiju darba pētījumu periods ir no 2006. gada līdz 2010. gadam.
Studiju darba izstrādei izmantoti šādi literatūras un informācijas avoti: zinātniskā un ekonomiskā literatūra, statistikas materiālu krājumi, interneta resursi.

1. Z/S „OZOLIŅI” IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE
Lai veiktu Z/S „Ozoliņi” iekšējās vides analīzi, šajā nodaļā tuvāk apskatīsim uzņēmuma vēsturisko attīstību, piedāvāto produktu, izmantotās tehnoloģijas, organizatorisko struktūru, kā arī nodrošinājumu ar finanšu resursiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register