Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174903
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Jāpievērš uzmanība pēdējam, t.i., produkta virzīšanai tirgū vai, citiem vārdiem sakot, mārketinga komunikāciju kompleksam. Tas sastāv no četriem veidiem:
1. personiskā apkalpošana (personal selling)- tieša preču pasniegšana potenciālajiem pircējiem ar nolūku pārdot preci;
2. preču realizācijas stimulēšana (sales promotion)- īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana;
3. sabiedriskās saskares (public relations)- preču pirkšanas un pārdošanas netieša motivēšana, izplatot bez apmaksas un masveidā informāciju par uzņēmumu un ražotajām (pārdodamām) precēm;
4. reklāma (advertising)- produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Būtībā uzņēmumiem pašiem jālemj, cik lielu lomu tie piešķirs reklāmai mārketinga procesā. Šeit ir jāņem vērā dažādi aspekti, piemēram, uzņēmuma lielums un pieejamie naudas līdzekļi. Maziem uzņēmumiem nav nepieciešamas lielas reklāmas kampaņas, jo reklāma var maksāt pārāk daudz. Turpretim, tiem ir iespēja ieguldīt līdzekļus citā komunikāciju virzienā, kā personiskā apkalpošana.
Mārketinga speciālisti norāda, ka reklāmas būtību var arī raksturot, skaidrojot ar reklāmas lomām, kura “tā spēlē” uzņēmējdarbībā un sabiedrībā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register