Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:176939
 
Evaluation:
Published: 11.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta virzīšana tirgū    5
1.1.  Mārketinga jēdziens    5
1.2.  Pakalpojumu mārketinga iezīmes    5
1.3.  Metodes produkta virzīšanai tirgū    9
1.4.  E-mārketings    10
2.  Daugavpils naktsmītņu piedāvājums    12
3.  Viesnīcas "Hotel Dinaburg" produkts un tās virzība tirgū    15
3.1.  Viesnīcas "Hotel Dinaburg" pamatprodukts    15
3.2.  Viesnīcas "Hotel Dinaburg" līdzsekojošais un papildus produkts    17
3.3.  Viesnīcas "Hotel Dinaburg" produkta virzība tirgū    19
3.3.1.  Mērķauditorijas raksturojums    21
3.3.2.  Sadarbības partneri    23
3.3.3.  Viesnīcas mārketinga speciālists par mārketinga aktivitātēm    24
3.3.4.  Uzņēmuma mārketinga aktivitātes attiecībā pret peļņu    25
3.3.5.  Aptauja par atpazīstamību    27
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    33
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Daugavpilī viesnīcu pakalpojumu piedāvājuma tirgus ir ļoti mazs. Ievērojamākās viesnīcas ir “Park Hotel Latgola“ un “Hotel Dinaburg“. Viesnīca “Hotel Dinaburg“ piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir pieprasīti vietējo iedzīvotāju vidū, it īpaši atpūtas komplekss un banketa pakalpojumi. Atpūtas komplekss un banketa pakalpojumi arī ir viesnīcas “Hotel Dinaburg“ priekšrocības.
Viesnīca kļuva par izplatīto atpūtas un izklaides vietu pilsētā. Pēc autora domām, viesnīca pilnībā atbilst 3*.
Numuru cenu politika ir ļoti efektīva, numuru cenas ir pilnībā atbilstošas kvalitātei. Ka arī, lai piesaistītu klientus viesnīca veido dažādas atlaides. Tā kā viesnīcas numuri ne vienmēr ir pilnībā noslogoti, papildus peļņa tiek gūta no: restorāna, konferenču zāles, banketiem un atpūtas centra.
Viesnīcas mārketinga aktivitātes ir diezgan efektīvas, tomēr Daugavpilī nav attīstīts tūrisms un viesnīca nav noslogota pilnībā. Daugavpils viesnīcu noslogojums ir ļoti atkarīga no pilsētā notiekošiem pasākumiem.
Mārketinga aktivitātes vairāk virzītas uz jauno sadarbības partneru meklēšanu. Ka arī viesnīca plaši izmanto e-marketinga paņēmienus.
Viesnīcas pamatprodukta reklāma virzīta uz biznesa un tranzīta klientiem, bet papildus produkta reklāma virzīta uz vietējiem iedzīvotājiem. Reklāma „no mutes mutē” labvēlīgi ietekme viesnīcas prestižu, jo vairākums aptaujas respondentu ieteiktu "Hotel Dinaburg" viesnīcu saviem draugiem un tas ir viesnīcas nopelns. Viesnīcas darbinieki ar prieku sniedz nepieciešamo informāciju un ir ieinteresēti klienta vēlmju apmierināšanā.

Priekšlikumi
Sākotnēji viesnīcas “Hotel Dinaburg“ marketinga atbildīgajai personai svarīgi ir izzināt klientu patiesās vēlmes un vajadzības, to var īstenot, veicot esošo klientu aptauju, lai noskaidrotu, kādas ir klientu vēlmes, vajadzības un prasības. Nepieciešams pētīt klientu apmierinātību ar viesnīcas pakalpojumiem un pašreizējo piedāvājumu, kā arī īpaši – pētīt kā un no kurienes viesis uzzināja par viesnīcu, lai zinātu kādus reklāmas aktivitātes ir jāuzlabo.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1330560
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register